Hayatın insana vura vura Öğrettiği gerçekler Bir daha çınladı bu gece kulaklarda.
Gözlerinde öfke yoktu ona dair, Kin kusmuyordu dili Ya da neden ben, demiyordu duruşu.
Zembereğinden çıkmış gibi, Öylece bakarken gözlerle Çaresizliği yaşadılar birlikte Bilmeden tutunurken birbirlerine...
Ölüm korkusu muydu bu bağ? Olmamalıydı...
Acı çeken nasıl bakarsa Öyle bakıyordun ona Unutarak merhametsizliğini.
Hayatın öğrettiği bin bir gerçek, Dolanıverdi birden etraflarında...
Bir can ki her şey, Bir can ki canlara can... Şimdi kime ne desin bu canan?
Uzanan eller yardım değil, Sevgi uzattı bilinmez bir şekilde...
Fırtına sonrası sessizlik Sarınca haneyi; Cam kapandı, Kolonya kokusu uçtu.
Yastığa sarılan eller, Düşündü birer birer... Salondaki çiçekler Ne vakittir sulanmamıştı, Kururdu sulanmazsa. Bulaşıklar birikmişti, Kirli çamaşırlar gibi; Kokardı yıkanmazsa. Ya yüreğin açlığı?
Kim ne diyebilir ki Uykuya gömülen bedenlerin Mecburi konuşmalar dışında Neden sustuğunu? Kim anlayabilir ki Paylaşımlar tükendikçe Çiçekten, bulaşıktan Hatta çamaşırdan önemsiz olunduğunu...
Gecenin sessizliği Uzandı gönüllere, Gençliklerine saklanan aşkı Bulup çıkardı bir yerlerden Ve tuttu elleri, Verdi birbirine.
Sabah uyandıklarında Yalnız içilen çaylar, Dönülen sırtlar, Yokluklara karıştı... İkinci bir emre kadar Sığındı yüreğe hoşgörü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞGÖRÜ İBRESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞGÖRÜ İBRESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sabah uyandıklarında Yalnız içilen çaylar, Dönülen sırtlar, Yokluklara karıştı... İkinci bir emre kadar Sığındı yüreğe hoşgörü.
Hocam Allah sana uzun ömürler versin bu ne muhteşem anlatım harikaydı hüznün yansıması dizeleriniz haklı olarak sayfanıza uzunca bir süre yansıyacak öylede olmalıdır.Elinize gönlünüze sağlık en kalbi saygılarımı iletiyorum.saygılarımla.
dileklerimle kutluyorum