(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Teşekkür ederim can dostum, şairem, sevgili arkadaşım Gülay; Sayfamda bir güneş, bir mehtap gibi parlayan güzel içten yorumun beni mutlulandırıp, onurlandırdı.Guru duyup sözlerinden güç aldım. O güçle de daha çok beğeneceğiniz sevgi şiirleri sunacağım sizlere.her zaman sayfamın onur konuğu olarak sileri bekliyorum.Sonsuz sevgi ve mutluluk temennilerimle.
Selam Onurcuğum, yine sayfamı ziyaret etme inceliğini göstererek beni onure etmişsin.Teşekkür ediyorum.her zaman bekliyorum dostum.Gurur duydum.Bana kıvanç ve cesaretli güç verdim.Mutlu oldum.Sevgilerim seninle.
Selam,sevgili şairem, güzel Özlem'im yine sayfamı ziyaret etme inceliğini göstererek beni onure etmişsin.Teşekkür ediyorum.her zaman bekliyorum dostum.Gurur duydum.Bana kıvanç ve cesaretli güç verdim.Mutlu oldum.Sevgilerim seninle.
suat hocam yine döktürmüşsün.o güzelim yüreğin çoşmuş.harika bir şiir okudum senden.kalemin ve o güzelim yüreğin hiç susmasın.kalemini kutlarım.saygı ve selamlarımla...
Sevdaya zifafı da ilave et
Al şu hasreti maziye kurban et
İki sevgiliyi al da gerdek et.
HOCAM GENE COMUŞSUNUZ NE GÜZEL NE İÇTEN BİR SEVGİ SEVGİLERİMLE KAL TANRIDAN KAVUŞMANIZI DİLERİM