(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZEHİR SUNSAN BAL OLUR... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZEHİR SUNSAN BAL OLUR... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mor salkımlı Leylaklar başında taç Senden hatıra gömleğimdeki saç Bu kalp sana bugün dünden daha aç Saç güzelim, sevdanı ruhuma saç ÇOK GÜZELDİ KALEMİNİZE VE KALBİNİZE SAĞLIK
Sevgili Özlem Şahin şairem, sayfama ziyaret ederek beni onurlandırıp, mutlu ettiniz.teşekkür ederim.her zaman sayfamın baş köşesinde seni görmek dileğim.Sağol.Şiir gibi sevgi dolu yaşam dilerim.Sevgilerimden bir demet çiçek sundum.Selamlar.Sevgimle kucaklarım.her zaman beklerim.
Sevgili Gülay hanım, can arkadaşım. Sayfamı ziyaret ederek yorum yazman, beni çok mutlu ve onure etti. Teşekkür ederim. Senin gibi sevda sultanı şairemizin övgü dolu sözleri, alemi aydınlatan güneş gibi benim sayfamı da aydınlattı. Gurur duydum.her zaman beklerim.Sevgilerimle.Sevgilerimi kalbine yolluyorum.
Sevgili dost Şener, sayfama ziyaret edip beni onurlandırdığın için lütfen teşekkürlerimi kabul et.beni mutlu ettin.Bundan böyle sürekli konuğum olmanızı arzuluyorum. Sevgi dolu sözleriniz sayfamı güneş gibi aydınlattı sağ olun.
Değerli arkadaşım Cemil, sayfamda beni ziyaret ederek bana onur verdiniz. Gurur verdiniz.Yorumunuz ve güzel dostluğunuz için teşekkür eder, tekrar beklerim.Sevgilerle kalın.
Mor salkımlı Leylaklar başında taç
Senden hatıra gömleğimdeki saç
Bu kalp sana bugün dünden daha aç
Saç güzelim, sevdanı ruhuma saç
ÇOK GÜZELDİ KALEMİNİZE VE KALBİNİZE SAĞLIK