Bir babalar gününü daha anıyor, Yaşıyoruz bugün baba... Her yıl söyleriz kendi kendimize, Anneler gününde, Dünya Kadınlar gününde, Dünya Sevgililer gününde, Ve de Babalar Günü’nde... Bir gün anılmak olmaz, Senede bir gün hatırlanmak, Senede bir günü SANA ADAMAK, Yetmez...yetmez, yetmez deriz. Kırık plaklar gibi söyler, Tekrar eder dururuz. ERTESİ GÜN, YİNE UNUTURUZ...
Hep unutur, Her zaman yine unuturuz. Ertesi gün acı gelir, Ya da tatlı gelir yaşam heyecanı... Hayat Savaşi, hengamesi Yükler altında ezilir, Yoklar altında tükenır, Keşkelerle bilenir, Yine unuturuz sizleri... Kusura bakmayın artık, Herhalde bizler de, Zamana uyduk biraz...
Sevgimizin azalmasından değil, Acımızın azalmasından hiç değil, Sizleri unutmak, Değerinizi bilmemek, Kalbimizden silmek değil bu. Hayır, hayır hiç değil... Aslında söylenenler hep doğru, İçimizde, Kalbimizde, Yaşamımızda her an varsınız. Damarlarımızdaki kan kadar, Soluduğumuz hava kadar, Bize yakın, Bizimlesiniz... Bunu iyi bilesiniz. Gelin görün ki, hayat acımasız Hayat şartları çok ağır. Beşiğine giren çocuk, Borçla doğuyor... Ana rahmindeki çocuk, Doğmadan borçlanıyor. Çocukluğunu, gençliğini yaşamadan Ekmek parasını düşünüyor, İşte bu sebepler baba... Sen de bilirsin bunu. Yoksa unutmak mümkün mü seni? Yoksa, kim unutturabilir seni?
Sizler içimizde, her hücremizde, Bizimlesiniz. Nasıl unuturuz sizi? Sevgili unutulur mu? Aşık, Maşuk’unu unutur mu baba? Şuan iki damla yaş, Göz pınarlarımda, Akmaya hazırlanıyor... Başladı bak yanaklarımdan kaymaya. Yüreğim sevdalı gibi eriyor, İçim içime sığmıyor, Bir figan, bir feryat, Ruhumda bir tufan kopmak üzere, Sen de bu duyguları yaşamadın mı? Söyle, nasıl unutulursun? Seni nasıl unuturuz baba? Bu kalpler içimizde attıkça, Sevgi sevgi haykırdıkça, Unutmayacağız... Unutulmayacaksın baba. Bir babalar günün daha geçti, Günün kutlu olsun baba...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sizler içimizde, her hücremizde, Bizimlesiniz. Nasıl unuturuz sizi? Sevgili unutulur mu? Aşık, Maşuk’unu unutur mu baba? Şuan iki damla yaş, Göz pınarlarımda, Akmaya hazırlanıyor... Başladı bak yanaklarımdan kaymaya. Yüreğim sevdalı gibi eriyor, İçim içime sığmıyor, Bir figan, bir feryat, Ruhumda bir tufan kopmak üzere,
Gülay şairem, sevgili arkadaşım sayfama ziyaret ederek beni onure etmenden büyük mutluluk duydum.Teşekkür ederim.Sayfama sevgi ve mutluluk ışığı saçtın.her zaman bekliyorum sayfamı ziyaret5inizi selamlar.teşekkür ederim.
Ruhumda bir tufan kopmak üzere, Sen de bu duyguları yaşamadın mı? Söyle, nasıl unutulursun? Seni nasıl unuturuz baba? Bu kalpler içimizde attıkça, Sevgi sevgi haykırdıkça, Unutmayacağız... Unutulmayacaksın baba. Bir babalar günün daha geçti, Günün kutlu olsun baba...
YÜREĞİNİZE SAĞLIK SEVGİLİ KARDEŞİM GÜZEL BİR ÇALIŞMA VE MÜKEMMEL BİR ŞİİR. KUTLUYORUM SİZİ.
SİZLERİN, DİĞER TÜM ARKADAŞLARIN VE BABALARININ BABALAR GÜNÜNÜ CANI GÖNÖNÜLDEN KUTLUYORUM, ONLARA SAĞLIKLI NİCE DAHA UZUN ÖMÜRLER DİLİYORUM.
Selam sevgili dost şairim Şahin Hanelci, sayfamı ziyaret ederek bıraktığınız yorumunuz için çok teşekkür ederim.Sevilerimle size bir buket ve bir çelenk bırakıyorum.Selamlar.Sağolun.her zaman onur vermenizi dilerim ve de beklerim.
Senenin tüm günlerini adasakta hakki ödenmeyen, evlatlari icin her zorluga katlanan, gerek savasan gerekse barisan babalarimiza sevgilerimi gönderiyorum!
Sevgili şairem elma-kokusu; mis gibi Golden veya Amasya elmalarının kokusuyla süsleyip onurlandırmışsın sayfamı.Yorumuna ve ziyaretine memnun oldum.Mutlulandım.Her zaman beklerim.Teşekkür ederim Sevgilerimden bir çelenk bırakıyorum sana.Lütfen kabul et olur mu?
her hücremizde,
Bizimlesiniz.
Nasıl unuturuz sizi?
Sevgili unutulur mu?
Aşık, Maşuk’unu unutur mu baba?
Şuan iki damla yaş,
Göz pınarlarımda,
Akmaya hazırlanıyor...
Başladı bak yanaklarımdan kaymaya.
Yüreğim sevdalı gibi eriyor,
İçim içime sığmıyor,
Bir figan, bir feryat,
Ruhumda bir tufan kopmak üzere,