(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ADAMIM ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ADAMIM ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Canan hanım bu gün okuduğum en güzel dizelerdi, Evet bir limana bağlı güzel bir ömüt tüketmek acısı ve tatlısı ile paylaşmak ne güzel.... Sevginizde kaleminizde daim olsun.Sevgimle.
Evliliklerde zor dönemler vardır elbette.Çünkü farklı ailelerden farklı 2 birey birlikte bir yaşamı paylaşmaya başlıyorlar.Her ailenin yetiştirme tarzı,bakış açısı farklıdır.Farklı 2 bireyin ,farklı görüş ve düşüncelere sahip olması doğaldır.Saygı ve sevgiyi elden bırakmamak gerek.Tabi ki tek taraflı olmaz,karşılıklı emek gerek.Sabrın sonu selamet olmuş,umarım bir ömür boyu uzun ömürler hep mutlu yaşarsınız eşinizle.Tebrik ederim yine harika dizelerdi,Saygılarımla.Puanım tam.
Yürek limansa, bu limanda sevgi ve saygının Üzerine kurulmuşsa ve gemi her sefere çıkışınca Azgın fırtınalara karşı yelkenini sabır rüzgârları şişiriyorsa fazla söze ne hacet. Yüreğinizdeki çiçekler hiç solmasın annem. Sağlık ve mutlulukla nice seferlere..Ellerinden öpüyorum..Ozan
İŞTE ANLATILDIĞI KADAR, YAŞANAN YILLAR HAYEL Mİ, YOKSA GERÇEK Mİ.... GEÇTİ YILLAR... ANLAMADIM, BİLEMEDİM... TATLI GÜZEL GÜNLER HEP BİZİM OLSUN...ÇOK HOŞ BİR ANLATIM VE SEVGİYLE GEÇEN YILLAR YÜREĞİNE SAĞLIK NAYİL KABAK SEVGİLER HİÇ EKSİLMESİN
kalbim sükûtla dinledi bir şarkı güzelliğinde düşen şiirinizi..büyük bir keyif aldım..haz aldım...sanki gönlümde bir saz çaldım...hayallere daldım...teşekkürler,tebrikler efendim...sevgi ve saygımla...selamlar...
not. lütfen adresinizi özel mesajla bana bildirin de şu bestenizin hiç değilse artık notasını göndereyim..gecikme için de çok özür dilerim...
oktayzerrin tarafından 6/23/2009 1:34:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
gönül liman olunca işte her fırtına yı izole ediyor , Admım derken bile o yürek sesi her şeyi anlatıyor , ne mutlu o adama ve size , mükemmell harmanlanmış duygu seliydi yine , var olun nur olun canan hanım
Katlanabilecek kadar zorluklar olunca sabır edilince sonu selamet oluyor demekki....Ne yazıkki çoğu kez böyle olmuyor...Rab'bim,katlanılmayacak dert vermesin....Yürek sesiniz çok güzeldi yine...Yüreğinize sağlık.....Sevgilerimle....
Rabbim ne dilersen onu nasıp etsin ablam sevgiler seni sen yapan seni şair yapan yaşadıkların dir be ablam yoksa seni nasıl tanıyacaktık şiire yaptığın katkılarından dolayı sonsuz teşekkürler
On dokuz yaşında sevdalanmış bu yürek, İki gönül binleşmiş, olmuş obirbirine ek. Sevda gülleri durmadan açırken tek tek, Adamım derken, yüreğinde sevinç vardı....
Yürekten Tebrikler Şaire .. Çok güzeldi ... Saygılarımla ..
Dr.Semra Güvenç tarafından 5/30/2016 8:05:13 PM zamanında düzenlenmiştir.