(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen bende sadece şiir olup kaldın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen bende sadece şiir olup kaldın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir olarak kalması bile ne kadar güzel...Şiir gibi...Her ne yaşanmış olursa olsun,olsada sonu ayrılık,şiir olarak kalabildiyse özel olarak başuncunda son nefese kadar yaşayacaktır....Ama aşkla,ama dudakta bir gülümseme hatırlandığında...Yüreğiniz dert görmesin...Sevgilerimle....
Sevgili Canan !Hani bir şarkı da vardır KALBE DOLAN O İLK BAKIŞ UNUTULMAZ UNUTULMAZ Bu şarkıda olduğu gibi ne o bakış ne o sıcak sözler unutulmuyor işte.Değerli şairem .Şiirinizi dörtlükler halinde yazmışsınız ama ben o güzel şiirinizi serbest şiir olarak kabul ettim.Yüreğinize sağlık.Bir hususu haddimi aşarak sizi çok yakın bir dost olarak kabul ettiğim için ,açıklamak istiyorum.Sayfanızdaki şiirleri o kadar sık değiştiriyorsunuz ki arkadaşlarımızın büyük bir kısmı bu şiirleri okuyamıyor.Çünkü site çok kalabalık.Ben yazılan şiirleri bütün arkadaşlarımız görmeli diye düşünüyorum.Elbette bu kararı siz vereceksiniz benim ki sadece bir teklif Tekrar kutlar sevgi ve saygılarımı sunarım.
Bunca yıldan sonra, bugünlere böylesine dipdiri geldiğine bakılırsa pek şiir olarak kalmış sevdaya benzemiyor ... Şiir güzel... yorum en az şiir kadar güzel... Kutluyorum sayın Canan Onuş..., içtenlikle ...
YÜREĞİNE SAĞLIK...SEVGİLER HİÇ EKSİLMESİN
NAYİL KABAK