(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞDİMİ CANO ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞDİMİ CANO ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
geçmiş olsun ben yeni katıldım aranıza ama çok üzüldüm böyle kaleminden sihirli sözcükler düşen siz değerli şairin bi süre şiir yazamıyacağına... şiirlerinizi büyük bi mutlulukla okudum..... hele bu şiir beni çok etkiledi....
dönecem değil döndüm aranızdayım de bu enerjini hiç ama hiç yitirme..dönecemlerde kalma ne istersek o bize geri döner unutma...hadi yaz yarın bir şiirinle hayata tekrar merhaba de güzel şiirlerinle sevgiyi ögret bize direnmeyi ögret bize yaşamın her dakikasının ne kadar kıymetli olduğunu sonradan pişman olacagımız bir şeyi yapmadan önce düşünmeyi ögret bize sevgiyi bulduğumuzda onu kaybetmemeyi ögret bize...sevgili kardeşim Ceynan seni seviyoruz hadi dön bize...
Sevgili Baki Ceylan, siteye ilk girdiğimde tanıdım seni..Kardeşim dedim ve hep kardeşim bildim ..Haklıymışım sen kardeşim oldun hep bu yazdıklarınla perçinledin kardeşliğimizi sağol varol kardeşim..Biliyorum döneceğim sizlerin sevgisi cana katıyor, biraz zamana ihtiyacam var ama geçecek biliyorum...sizleri çok seviyorum teşekkürler kardeşim..
Canımsın Ceynanım, her zamanki gibi yüreğinin en derinlerinden akışmışsın seni mısralara. Hep oldugu gibi baştan sona sen kokmuş şiir Şiir olmuşsun hece hece, dize dize
Gitmen gerekiyorsa git bir süreliğine Ama gidil sensiz kalmak olmayacak Çünkü hep bileceğim oradasın Bir şiir kadar uzaksın ancak koklamak için geleceğim sayfana Özledigimde yüreğinin sesini Sen hep en özel köşelerden birindesin Sonbahar gelsin diye bekleyeceğim çaresiz dönüşünü..
şiir ve yorum hüzünlü ama bir o kadarda güzeldi...yüreğinize sağlık..Tez günlerde sağlıklı sıhhatli olarak geri dönmeniz dileğiyle..kaleminiz hep daim olsun... sevgiler..saygılar...
Şiir hüzünlü, gidiş acı canan hanım. Dilerim tez zamanda dönersiniz. Rabbim yar ve yardımcınız olsun acil şifalar diliyorum. Hiç değilse zaman zaman da olsa burada olbailmeniz tesellidir bizim için. Selam ve saygılarımı sunuyorum. Sağlıcakla.
şiir ve yorum harika...ve her şeyden önce sağlık diyorum allah size ve tüm şifa bekleyenlere şafi ismiyl tecelli eder inşaallah... ve siz yine şiirlerle dönersiniz...kutluyor sizi ve bu harika şiirinizi... selam ve saygılar...
Sevgili dost, bunu sevmedim..Belkide ilk kez yazdığını sevmedim.sonu gitmekle bitenleri sevmiyorum..en kısa zamanda yine beraberiz..öyle uzun tatil yok..sevgimle kal..
yüreğin dert görmesin değerli şairem biraz dinlen tabi ihtiyacın varsa ama şiirsiz yapamaz şair bilirsin .. tez vakitte aramıza geri dönün lütfen saygılar sevgiler yüreğine
Şiiriniz ne kadar mükemmel ve hoşuma gittiyse, yazdıklarınıza sağlığınızın olmayıp da şiirden uzak kalacağınıza inanın çok üzüldüm. Tez zamanda sağlık bularak lütfen dönünüz. Allahım şifanızı versin. Güzel şiirinizi ve yorumuzu kutluyorum. Saygılarımla....
SEvgili Canan !Not olarak yazdıklarınıza inanmıyorum.Şiir yazmak için sağlık herzaman müsaittir.Ama ilham durumu derseniz onu kabul ederim.Ruh sağlığım mazeretizi de kabul etmiyorum.Canan herzaman her yerde her şartlar altında şiir yazabilir.Seni unutmak mümkün mü?Bizim dostluğumuza bu kadar mı?Güveniyorsun Bir melek hiç unutulur mu? Mükemmel, insan gibi insan nasıl unutulur.Üstelik şairler duygu yüklü insanlardır.VE asla vefasız olamazlar da Güle güle gidin ve gelin.Vedaları hiç sevmem hüzünlü yüreğim daha da kararır.Şiiriniz güzeldi.Yüreğiniz suskun kaldıysa o sizin nezaketiniz ,o sizin asil yüreğiniz .Benimde hayatımda keşke şu keşkelerim olmasıydı diyorum . Şimdi Cano acaba keşke diyor mu? bilemem.Ben size sağlık mutluluk güzel bir dinlenme dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum.
Çok ama çok teşekkür ederim sevgili Zorel, yazdıklarınız inanın beni çok mutlu etti ağladım ama mutlulktan. En kısa zamanda iyi olup döneceğim inanıyorum. Sağolun efendim sevgilerimi ve saygılarımı sunuyorum..
çok mükemmel bir şiir geçmiş olsun üzüldüm sevindim sizi tanıdım güzel şiir etkili yorum puanım tam gönlünüzün gülleri solmasın hayatın kumarı bitmez herşeye rağmen yaşamak çok hoş sevgi ve saygılarımla
Çok teşekkür ederim değerli dostum, hayatın ne kadar güzel olduğunu benim kadar kimse bilemez..ölümün kıyısından sonra anlamıştım.. En kısa zamanda iyi olup döneceğimi umuyorum ben kolay pes etmem:)) sizi tanımaktan çok mutlu oldum..Sevgi ile kalın.
Gidenlerin dönüşü muhteşem olur , öncelikle sağlıklar dilerim canan hanım , sonrada bu güzel eserinizden dolayı kutlar size sevgi ve saygılarımı sunarım , nur olunuz var olunuz hep olunuz , zira önemlisiniz dostlarınız için
değerli şiir dostu şiir zaten beni aldı gitti ve sizde gidiyorsunuz en kısa zamanda daha güzel paylaşımlarla bir arada olmaktır dileğim öyle hemen yolcu etmiyecem sizi dostluk şiir adına size kocaman sevgilerim veriyorum siz bizi unutmayın emiiiiiiiiiiiiii! yüreğinize saglık kaleminiz varolsun sygılarımla zralıcan