Bu ne keşmekeştir, bu ne muamma? Mantık mı, kalbim mi? Zor bir dilemma! Hislerimiz bile aynıydı amma... Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Bence de bu aşkta var bir yanlışlık Bu hazin durumu bizler yarattık Keşkeler de fayda vermez ki artık Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Baktım ki imkânsız, bu bir kördüğüm Attım yüreğime büyük bir düğüm Açıkça diyeyim, budur gördüğüm Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Kaygım buydu, yoktu, bence de çözüm Hiç vazgeçmese de sevdandan özüm Budur benim sana dostça son sözüm Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Aşksız duramayan bir insanım da Zorlamak yok ama benim şanımda Görmek istesem de seni yanımda Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Zor gelse de bana aldım bir karar Kolay sönmese de kalbimdeki nâr Dostluğumuz sürsün ölene kadar Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Girdabına düştüm yine bir aşkın Bu mecnun halimi hor görme sakın Sen hep bu mantıklı halini takın Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Bilirim ki sen de tutkunsun bana Bu da yeter bana, bu aşktan yana Devamı bıraktık öbür cihana Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Bak oldu isteğin, çekildim geri Tutkundum sana, eskiden beri Böyle yazılmış bu aşkın kaderi Anladım ki sonu, yok bu sevdanın. Önünde engeller çok bu sevdanın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sonu Yok Bu Sevdanın... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sonu Yok Bu Sevdanın... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi güzelde hangi güç sevginin önüne set çekebilir? ya da sevgin okadar büyük ise vazgeçme sevdiğin için mücadele etmeye değmez mi şair? ancak küçük yürekler vazgeçer sevgisine kendisine güvenmeyen vazgeçer... ki aşk ömrün boyunca bir daha çıkmayacak karşına.....
Kolay sönmese de kalbimdeki nâr
Dostluğumuz sürsün ölene kadar
Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
Girdabına düştüm yine bir aşkın
Bu mecnun halimi hor görme sakın
Sen hep bu mantıklı halini takın
Anladım ki sonu, yok bu sevdanın.
güzel bir imkansız aşk şiiri daha..
tebrikleri efendim. kaleminiz daim olsun. selam ve saygılarımla.