1991 yılında başımdan geçen bir olaydır şiirde anlatılan. Ne mutlu ki mucize eseri sağ salim karşı kıyıya atabilmiştik kendimizi.
İnan ki sevdiğim Bir an bile yapamıyorum Düşünmeden seni O kayığa binerken, kayıkta... Hep seni düşündüm Ha battık, ha batacağız Gömüleceğiz azgın sulara O haldeyken bile ben Ölümü düşündüm, Ahireti düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Yok, yok olmuyor Hiç gitmiyor hayalin Gözümün önünden Sular bir canavar misali Kükrüyorken bile ben Geçmişi düşündüm, Günahlarımı düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Sekiz gencecik insan Doluşmuş küçük bir kayığa Açılmıştık ki kıyıdan Kararmıştı gökyüzü o an, Fırtına ve yağmur, ardından Sırılsıklam olmuşken bile ben Anamı, babamı düşündüm, Kardeşlerimi düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Fırtınanın ayazı Dondururken ıslak tenimizi Su almaya başlamıştı ki kayık Ümitlerimiz tükenmişken bile ben Vurunca kıyıya soğuk bedenlerimiz Ulaşınca kara haber evimize Yükselecek feryatları düşündüm, Yaşanacak acıyı düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Dümeni de kopmuştu kayığın Sürükleniyorduk çaresizce Artık kurtulmamız çok zor, Mucize derken bile ben Götürülürken ardı sıra tabutlar Omuzlarda, mezara Yakılacak ağıtları düşündüm, Akacak gözyaşlarını düşündüm, Tutulacak yası düşündüm, Anaların feryadını düşündüm, Bir de seni düşündüm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Düşündüm... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Düşündüm... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sekiz gencecik insan Doluşmuş küçük bir kayığa Açılmıştık ki kıyıdan Kararmıştı gökyüzü o an, Fırtına ve yağmur, ardından Sırılsıklam olmuşken bile ben Anamı, babamı düşündüm, Kardeşlerimi düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Allah esirgemiş,sevdiklerinizin yüzüne bakmış.Çok çok geçmiş olsun,Allah bir daha kimseye göstermesin.Tebrik ederim,okurken bile tüylerim diken ,diken oldu.Sağlıkla ve hep mutlu kalın.Puanım tam,saygılar.
Dümeni de kopmuştu kayığın Sürükleniyorduk çaresizce Artık kurtulmamız çok zor, Mucize derken bile ben Götürülürken ardı sıra tabutlar Omuzlarda, mezara Yakılacak ağıtları düşündüm, Akacak gözyaşlarını düşündüm, Tutulacak yası düşündüm, Anaların feryadını düşündüm, Bir de seni düşündüm...
Doluşmuş küçük bir kayığa
Açılmıştık ki kıyıdan
Kararmıştı gökyüzü o an,
Fırtına ve yağmur, ardından
Sırılsıklam olmuşken bile ben
Anamı, babamı düşündüm,
Kardeşlerimi düşündüm,
Bir de seni düşündüm...
Allah esirgemiş,sevdiklerinizin yüzüne bakmış.Çok çok geçmiş olsun,Allah bir daha kimseye göstermesin.Tebrik ederim,okurken bile tüylerim diken ,diken oldu.Sağlıkla ve hep mutlu kalın.Puanım tam,saygılar.