Herşeyi; yapmak isteyip de yapamadığım, Üstelik yapabildiğim güzel şeyleri de, Senin de başarman dileğimle, Ey benim sevgili oğlum! Yarınların güzel olsun, mutlu ol. İster mühendis, ister doktor, ister öğretmen; Ne olursan ol, ama en iyisinden ol!
En önemlisi de insan ol canım yavrum. Rakip ol en tepedekilere, yarış onlarla! En alttakileri de unutma ama! Ne olursan ol, ama en iyisinden ol! ‘ İyi insan ol en başta. Ardından... Mutluluk bulur seni, nasılsa, bir zaman.
Başın dik olsun ömrün boyunca, Evladım derken gurur duyalım seninle Nam sal çevrene, yaşayışınla örnek insan ol! İşte O, desinler seni görenler! Mertliğin dolaşsın dilden dile!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canım Oğluma! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canım Oğluma! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başın dik olsun ömrün boyunca, Evladım derken gurur duyalım seninle Nam sal çevrene, yaşayışınla örnek insan ol! İşte O, desinler seni görenler! Mertliğin dolaşsın dilden dile!
Harika dizeler, süper yorum :) tebrikler.. saygilar
Evladım derken gurur duyalım seninle
Nam sal çevrene, yaşayışınla örnek insan ol!
İşte O, desinler seni görenler!
Mertliğin dolaşsın dilden dile!
Harika dizeler, süper yorum :)
tebrikler.. saygilar