Oyun oymanaya bayılırdın hani Bizim aşkımızda oyundan ibaretti... Tek kural yalan yoktu... Masumdu, mutluluk verirdi... Çocukluğumda bile hiç bir oyun Bu kadar eğlenceli geçmemişti... Her oyun gibi Bu oyunda hilelerde boğuldu gitti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUN... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUN... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Well, you must be happy to prove that you can speak English. Ama bence İngilizce konuşmak yerine şiire yorum yapmak için ayrıldı burası. Şiirin çok duru ve güzel. Anlamı bozacak gereksiz hiçbirşey yok. Sadece verilmek istenen duygu saf bir şekilde insana zerkediliyor.
Tebrik ederim...
mavimürekkep tarafından 4/27/2007 11:28:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ama bence İngilizce konuşmak yerine şiire yorum yapmak için ayrıldı burası.
Şiirin çok duru ve güzel. Anlamı bozacak gereksiz hiçbirşey yok.
Sadece verilmek istenen duygu saf bir şekilde insana zerkediliyor.
Tebrik ederim...
mavimürekkep tarafından 4/27/2007 11:28:56 AM zamanında düzenlenmiştir.