Önceleri, Saklambaç oynuyordu Kalbimle duygularım... Gördüklerim beni aldatıyor, Kalbim, "evet" diyordu. Ayrılığın hasreti bazen, Bazen ağır geliyor, Sevgine inanmıyordum. Tutarsızdı davranışların... İnanıyordum aslında sana, Sana inanmak istiyor, arzuluyordum Şüphelerim vardı... Doğru olması için, Senin de sevmen için, Sevdayı deliler gibi, Ölümüne yaşamak, Yaşamamız için neler, neler Nelerimi vermezdim ki!.. Sana inancım bir kesin olsa, İnanabilsem sana.
Şimdi inandım artık, Senin de sevdiğine, Hatta benden de çok, Amma çook, çook sevdiğine, kanaat getirdim, Yaptığın güzellik, Anlayış, Olgun davranışın, Yazılarımı okuduğun halde, Şiirlerimi okuduğun halde sessizliğin, Beni ikna etti, Senin yerine, Gözlerimin önüne gelen, Canlanan fotoğraf... Boynunu bükmüş, Gözlerini gözlerime dikmiş, "Seni seviyorum, Sevdamın Delisi, Ben senden deliyim, Hala anlamadın mı? " diyordu bana. İşte, buydu istediğim... Başka ne bekleyebilirdim senden? Güzelim, Canım, Canımın içi. Seni seviyorum... Bu umudu verdinya bana, ötesi olmasa da olur... Yalnızca sevgin yeter, Yeter bana sevgin canım. canımın içi, Sevgin bana yeter... Söylemesen de, O gözler bana söylüyor, Söyledi artık bir tanem... "Seni seviyorum" dedi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNANDIM ŞİMDİ SEVDANA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNANDIM ŞİMDİ SEVDANA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.