(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FAYDASI YOK, UNUTAMAM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FAYDASI YOK, UNUTAMAM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygu yoğunluğu AĞRI DAĞI gibi 'dev' bir şiir okudum değerli şaire(m) Canan Hanım kaleminizden... Yüreğinizi gerek kaleminizle, gerek yorumunuzla o kadar içten ve akıcı, sahici dökmüşsünüz ki ortaya; biz dinlerken d a ğ ı l d ı k diyebilirim! Ne kadar güzel dökülmüş duygular damla damla dizelere. Üstelik heceli ve seviyeli bir san'at dili kullanılması da şiirin kalitesini artırmış... K U T L A R I M Y Ü R E K T E N....
O yüzden de Tebriklerim, (iki kat)alkışlarımla geliyor sayfanıza ve yüreğinize... Selâm, sevgi ve saygılarımla efendim... Esen kalınız... İsmail GÖKTAŞ
Unutmak için çabalam zaten be Canan'cım unutmak için çabaladıkça yürek adeta harp açıyor beyne bırak kendi haline huzur bulsun biraz yazık, güzel bir şiirdi, tebrikler. Seni seviyorum sevgili arkadaşım.
Gerçek sevgiyi bulduğmuzda şartlar ne olursa olsun bizi asla bırakmaz ve böylesi güzel şiirler çıkar ortaya. Gerek yorum gerekse şiir mükemmeldi yürekten kutlarım. Her daim sevgi ve saygımla Ozan
___________UNUTTUM DEMEK BILE HATIRLAMAKTIR NASIL UNUTURUM SOYLE SENI NASIL_____________
Hiçbir şey diyen bir cümlenin Ortasına terkedilmiş bir kelimeyim Öznesiz,zamansız,zarfsız... Mektupsuz,adressiz sensizzzzzz
YASEMİN ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL DİZELERİNİZİN ARASINA AK DUVAKLI UMUTLAR KİRLETİLMEMİŞ SEVDALAR GİBİ BIR DAHA Kİ GELİŞİME KADAR CİCİ BAKIN ONLARA YASEMİNLER ÇABUK SOLARLAR SOLDURMA SEVGİLER........
Yılların özlemi meze olup önüme konsada Pişmanlığın bana içki diye sunulsa da Ne faydası var tadını bilen olmayınca Acıyla keder ruhumdaki giysim olsa da Gündüzüm gecelerden daha karanlık olsa da Unutmam mümkün değil unutamam ki seni... Ne kadar güzel tercüman olmuş şiiriniz, unutulmayan unutulamayan sevdalara...Harika bir anlatım ve seslendirme , yüreğinize sağlık. Kutlarım. SEVGİLERİMLE...
naif içten samimi ve bir o kadar vurgun dizeler , yorum başlı başına kadife gibi , tebrik ediyorum canan hanım her zamanki gibi mükemmeldi , eksik olmayınız var olunuz
epeydir döndü durdu sesiniz..
takılıp kaldım bir yerlere..
ya da genel bütünlüğe,
ahde vefaya
saygılar sunuyorum..