Sen yine bahçeden geldin, Ben, elimde ısıttığım suibriğiyle Seni bekliyorum…
Hatırlarsın işte gelince Islak olmasından çekindiğimiz Bir taş vardı evimizin önünde Oturman için düzgünce Yine o taşın üzerine oturdun Önce lastik çizmelerini çıkardın Sonra da çoraplarını…
Ben suyu döktüm, Sen bir güzel yıkadın ayaklarını Sonra babam, ellerini Hafif bir buhar çıkıyordu Babam ellerin ne güzel kokuyordu…
Çok nazik bir adamdın Aynı zamanda otoriter Ve tanıdığım en aydın insandın Yılda bir kez hasat ettiğin Yer fıstığının geliriyle Hepimizi okutmaya çalıştın…
Belki hiçbirimiz gönlündeki Aslan olamadık ama inan bana Hiç birimiz, çalmadık çırpmadık En çok korktuğun şeyi yapmadık kısacası Yetim hakkı yemedik...
Bu gece rüyamda gördüm seni Yemek yiyordun, yanına geldim Elinde bir parça ekmek vardı Bana uzattın, aldım ve yemeye başladım Öyle lezzetliydi ki babam Bu kadar güzel lezzeti hiç tatmamıştım…
Bu gün yine öylesine ve ölesiye Muhtacım sana Babam, Hala senin sarı kızın, küçük cadın Ben büyüyemedim Babam Ne olur gel, ya da beni de al yanına Sar kollarınla bağrına Ben büyüyemedim BABAM… -----<@-----<@-----<@----<@-----<@
Yetmedi mi bu uyku sana babam, Aç gözlerini, uyan gidişine kelepçelenen ağzım yine lal, bir papatyadan daha sarı buğday başağı tenim, Gel, kokunu salki nefesine can vereyim ....... .birisi.
katkınız için gönül dolusu teşekkürler şiir dostu.
----<@------<@------<@------<@--------<@
Ne kadarda hayatımın içindendi Babamlı günler en çok istediğim günlerdi Her kul nefsine uyan birer yalıncılaşmış makine değildi Atı vardı babamın - Biner gider, biner gelirdi Ama atının terkisindeki yük herkesindi Ve herkesindi hacetleri Eğri büğrü odunları doğrar gelirdi. Öpülürdü babamın elleri Ve kendi yavrusu, bacısı, kardeşi gibi Sarardı herkesi kolları.......Hüseyin ZENGİN
Şiir paylaşmak, yaşama ve yaşatmak değilmidir bir anlamda Katkılarınız için gönülden teşekkürler şiir dostu.
-----<@------<@-------<@-------<@-----<@
Yıllarım hep sensiz geçti Gecem,uykum seninleyken Gündüzlerim sensiz geçti Günler sensiz geçmiyor ki
Baba derim ,duyan olmaz Yaşamayan kimse bilmez Giden baba ,geri gelmez Sensiz günler geçmiyor ki
Bir yıkık kapı,iki çocuk yürek Mutluluğu sormaya var mı gerek? Geçmişimiz bu,unutma asil yürek Bilmem söylesem mi,söylemesem mi?..........ahmet umut
katkınız için gönülden teşekkürler UMUT öğretmenim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben büyümedim babam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben büyümedim babam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
içim acıdı şiiri okurken,kendi yaşadıklarım geldi gözlerimin önüne.Tutamadım göz yaşlarımı.Benim babamı da çok erken aldı hayat bizden.İnanın beynim durdu sanki..yüreğinize sağlık,saygılarımla...
ne kadar güzel anlatim kutluyorum hocam bugün okudugum mükemmel dizelerden bir taneside bu şiir Allah rahmet eylesin babanız kaleminiz daim olsun saygılar...
Baba derim ,duyan olmaz Yaşamayan kimse bilmez Giden baba ,geri gelmez Sensiz günler geçmiyor ki..........ahmet umut
katkınız için gönülden teşekkürler UMUT öğretmenim.
çok duygulu bir şiir...tam bir ahde vefa örneğiydi...çok etkilendim..ben de babamı kaybrttiğimde o zamanlar lisede öğrenciydim henüz...mekânları cennet olsun tüm babaların...teşekkürler...bu duyarlı tavrınızı ve anlamlı şiirinizi kutlarım efendim...saygımla...selamlar...
Bu gün yine öylesine ve ölesiye Muhtacım sana Babam, Hala senin sarı kızın, küçük cadın Ben büyüyemedim Babam Ne olur gel, ya da beni de al yanına Sar kollarınla bağrına Ben büyüyemedim BABAM… -----<@-----<@-----<@----<@-----<@
NE KADAR BÜYÜSEKTE
YÜREGİMİZİN BİR YANI HEP ÇOCUK KALIYOR.
YÜREGİNE SAGLIK ŞAİREM TEBRİKLER.
RABBİM MERHAMETİYLE YARGILASIN BABANIZI MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH SAYGILAR.
Bir evlat için, özellikle de kız çocukları için baba güven, sevgi, onur ve dayandığı en sağlam direktir yaşamda ve onun yokluğu biz evlatlarını bin kez yakar.
Babanızın ve dünyada olmayan tüm babaların mekanı cennet olsun. Hayatta olan babalrın ellerinden sevgi ile öpüyorum. Size de sabır ve dayanma gücü diliyor kaleminizi kutluyorum.
Gördüğünüz rüya özlemin en güzel örneği olmuş. Sevgiler yüreğinize
DOKSANA MERDİVEN DAYAMIŞ ÇOCUKLAŞMIŞ BABAMIN YANINDA BEN DE HEP ÇOCUK OLURUM ONU BANYO YAPTIRIR ZAMAN ZAMAN KOLUNA GİRER GEZDİRİRİM BENİM İÇİN NE BÜYÜK SAADET BİLEMEZSİNİZ GÖZ YAŞLARIMLA OKUDUM MISRALARINIZI TEBRİKLER TEŞEKKÜRLER
Ne kadarda hayatımın içindendi Babamlı günler en çok istediğim günlerdi Her kul nefsine uyan birer yalıncılaşmış makine değildi Atı vardı babamın - Biner gider, biner glirdi Ama atının terkisindeki yük herkesindi Ve herkesindi hacetleri Eğri büğrü odunları doğrar gelirdi. Öpülürdü babamın elleri Ve kendi yavrusu, bacısı, kardeşi gibi Saradı herhesi kolları.
Çok güzel ve etkileyciydi dizeler. Banada içimi döktürdü dizeler. Yürekten tebrik eder, sevgiler, saygılar sunarım.
Yetmedi mi bu uyku sana babam, Aç gözlerini, uyan gidişine kelepçelenen ağzım yine lal, bir papatyadan daha sarı buğday başağı tenim, Gel, kokunu salki nefesine can vereyim .................İÇimden geldi ve yazdım....... İÇimden geldi ve yazdım....... Hani şiirlerde derler ya sol yanım acıdıy benim de şiiri okuyunca baba ardına savrulan şiirinizle sol yanım acıdı hem de acılısından.... Benim de babam yok, çok sevdiği Allah' ına kavuştu....... Sağlığında hep onun büyümemiş çocuğuydum, hep yemek yiyip yemediğimi sorar, bir yere gideceğimde nasıl gideceğimi merak ederdi benim tatlı babam...........
Hüzünlü iç burkan güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorunm. Saygılarımla....
Çok nazik bir adamdın Aynı zamanda otoriter Ve tanıdığım en aydın insandın Yılda bir kez hasat ettiğin Yer fıstığının geliriyle Hepimizi okutmaya çalıştın… =================================== Anadolu İnsanı vedakardır.Cefakardır.Dayanıklıdır .Azimlidir.. İştke babanız bu şartlar içinde bile sizi okutmuş. Yüreğine sağlık
Bu gün yine öylesine ve ölesiye Muhtacım sana Babam, Hala senin sarı kızın, küçük cadın Ben büyüyemedim Babam Ne olur gel, ya da beni de al yanına Sar kollarınla bağrına Ben büyüyemedim BABAM…
kiz cocuklari icin babanin yeri bambaskadir ALLAH babaniza rahmet eylesin yoklugu doldurulmaz bir varlik babalar sizede sabirlar diliyorum sicacik samimi bir okadarda hasret dolu siirininizi cok begendim saygilar slmlarmmmmtbkler,,,,
Bu gün yine öylesine ve ölesiye Muhtacım sana Babam, Hala senin sarı kızın, küçük cadın Ben büyüyemedim Babam Ne olur gel, ya da beni de al yanına Sar kollarınla bağrına Ben büyüyemedim BABAM…
Cenneti Mekan olsun. Duyarlı yüreğinizi takdir ederim. Saygı ve selam ile.
Mekanı cennet ruhu şad olsun Bu şiirde Biraz düşündüm Neden mi*? Babasızlık zor Bir babanın gölgesi yeter evladına Ve evladını korumaya Çok çok güzel bir şiirdi Bu ara rammele anıyorum bende baba mı Teşekkürler saygılar Tekrar hoş geldiniz Değerli kalem ................saygılarımla.....şiirle.ve.şiirce Not: saygılar ve kalem kelimesini yalnış yazdığım için düzenleme gereği duydum affola.....tekrar hoş geldiniz........
HÜSEYİN ATMACAOGLU tarafından 6/8/2009 6:28:38 AM zamanında düzenlenmiştir.
canım benim ya...........hangimiz büyüdük ki.. onlar bizi çoğalttıkça biz azalmışız .şimdi anlıyoruz. boğazımda bir yumruk canımın özü babam..yutt yutabilirsen.
sevgili kardeşim,yine şiirine döndüm.canımın içi babamın ölüm yıldönümünde. paramparçayım.... hayat bize neden iyi davranmıyor,hatamız ne ? :((
BELEMİR ÖZTÜRK tarafından 6/12/2009 12:08:09 PM zamanında düzenlenmiştir.