(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Salası Okunuyor Düşlerinin ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Salası Okunuyor Düşlerinin ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet yapılabilecek en doğru şey bu galiba bu şartlarda hüzün ve karamsarlık yansımış dizelere ama, Canan'cım bu yakışmıyor sana be gülüm sıyrıl çık artık bu duygulardan yüreğinden sevgi ve umut hiç eksik olmasın herşey gönlünce olsun diyorum, sevgiyle kal.
Tüm Dualar seven yüreklerden yana .. Art niyetsiz ve samimi bir kalple Yarada açılan eller Gökyüzünün maviliği kadar serrak saf ve samimi olarak Allaha ulaşacak Dualar kabul görecektir . Yüreğiniz hep var olsun Şaire .. Aydından selam ve saygılarımla ...
Sayın şairimizin güzel seslendirmesi ve yorumu neyse ki hiç okunmması gereken salanın önüne geçiyor ve okuruna göre de umutları, aşkları ve elbette düşleri saklı ve canlı tutuyor ..
Kutluyorum , yüreğinize, kaleminize sağlık sayın Canan Onuş ...
fevkalade bir konu ve akışkanlıkta bir şiirdi yine canan hanım yorumun lezzeti bambaşka bir tat bırakıyor , tebrik ve takdirlerimi gönderiyorum eksik olmayınız
Sevgili Şairem !Ne güzel anlatmışsınız her şeyi .VEZİNLİ KAFİYELİ bir serbest şiir.Herşeyden önce aşk, ama aşkada dürüstlük gerek. Bu herzaman olmuyor.Aşkda olmaması gereken insan karekterinin ,istisnaları saymıyorum,ihanetine uğruyor.Bu şiir aşkında da saf, duru ve sadık .Yürekten kutluyorum.Hele şiire hayat veren o güzel ses tonunuz isabetli vurgularınız ,gereken yerlerde yapılan ses kesimi herşeyiyle güzel başarılı bir şiir.Sevgilerimle
bu günlede selası okunuyor düşlerinin eseriydi ihanetinin hadi bir dua da sen yolla... ........................................................... sadece kurşunla vurulup öldürülmüyor insan böylede öldürüyorlar haklısın Canan kardeşim...sevmeyi bilmeyene denk getirmesin Allah..tebrikler yürek acıtan şiirine..
gönlü güzel yüzü güzel değerli şaire kalemindeki hüzün mürekebimiydi akıttın kağıda o da yetmedi dile geldi .. mükemmelsin ne diyim ..hüzünler konmasın gönül çeperine yüreğine selam olsun
Seheryeli_1 tarafından 6/4/2009 6:45:07 PM zamanında düzenlenmiştir.