Şarkılarım Kör Ve Lâl..
Günler karmakarışık
Gittikçe büyüyor gözlerimde duvar koluma sürtünüyor menekşenin çılgın kokusu duygularım yetim ve leylak.. şehrin inzivası içimde toplu kavgalar bilinmez acziyet yıldızların gölgeleri hep karanlık yaslanamadığım gölgeler geliyor ziyaretime bağlıyorum sessizce gözlerimi dizlerime bir ben birde ben ötesine düşer gibi yalnızlık şarkılarım kör ve lâl mevsimler dizi dizi ve renk renk masallar anlatıyorum küçüklere yanağımda bir busenin izi kurtulamadığım mahcubiyet uzatıyorum ona kaderine terk edilmişliğimi.. aynalar ellerimde derin bir sızı her gün biraz daha sararıyor fotoğraf.. |
VE ŞİİR
İCAZETİ-OLURLULUK BELGESİ-
TARAFINDAN VERİLİYOR..!
Bu sözleri benim için yazmışsın ama sanki kendini tanımlamışsın ve bu sözler bir çift eldiven gibi oturmuş o sözleri yazan ellerine sevgili murteza, ne ilahi adalettir ki işte böyle kendi ağzından söyletir insana kendisini, eleştirileri dikkate almadığın gibi hazmetmen de zormuş gibi davranıyorsun, elbette şiir emek ister ve yüreğin hafifleyişiyle yazılır, eminim ki yazdıklarını okuyanlar, kızdığın sitem ettiğin sözlerle aslında kendini tanımladığını görürler ve tebessüm ederler.Evet ŞİİR DENEMEK iyi bir öğretmendir.Ve sen bunu zamanla öğreneceksin.Şiir DENEMELERİN gelişme kaydediyor. Fakat hala güzel şiirin hırslarının, sivri dilinin ve ihtiraslarının gölgesinde kalmaya üşümeye devam ediyor, ne yazık.Akıl akıldan el elden üstündür,İhtiraslarını törpüle, uysallaş.Şiir nezih insan işidir ve bu nezih site yine nezih ve güzel insanlarla dolu.Onlara layık olmayı denemkle başlayabilirsin işe.Sevgiyle kal ve sevgiyle kucakla okurlarını...
selcukkilic tarafından 4/20/2007 2:48:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
selcukkilic tarafından 4/20/2007 3:35:08 PM zamanında düzenlenmiştir.
selcukkilic tarafından 4/20/2007 3:36:56 PM zamanında düzenlenmiştir.