(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMYASI BOZUK OLANLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMYASI BOZUK OLANLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
KUSURA BAKMAYIN ŞİİRİNİZDEN PEK BİRŞEY ANLAMADIM AMA RESİM ÇOK İLGİNÇ.DAHA ANLAŞILIR DİLLE YAZMANIZI TAVSİYE EDİYORUM.UNUTMAYIN ŞAİRLERİN ŞİİRLERİNİ HER YAŞTAN VE KÜLTÜRDEN İNSANLAR OKUYORLAR.ANLAŞILIR BİR DİLLE YAZARSANIZ HER YAŞTA VE HER KÜLTÜRDE İNSANLAR NE DEMEK İSTEDİĞİNİZİ DAHA RAHAT ANLARLAR.SEVGİYLE KALIN HOŞÇAKALIN.GÜLHAN KESKİN.
sevdapınarı tarafından 10/31/2009 3:25:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
herşey vardı şiirde serzeniş, sitem, hüzün,inanç yıkılması,güvenin kırılması en önemliside dizelerin ne kadar haklı ve anlamlı olusuydu çok begendim tebrik ederim kaleminize saglık...
Esra Hanım; o sizin teveccühünüz....Biz acizane olarak yazdık amma gönül gözünüzün yükselik ufkunda olduğunu sonradan anladım....en derin sevgilerimle ve saygılarımla....
AL SANA MUCEVHER GIBI SOZ YAZDIRIP CERCEVELEYIP DUVARA ASMAK GEREK SENI KUTLARIM KOC'UM BENIM SENI BAGRIMA BASIYRUM AZIZ GARDASIM SELAMLARIMLA NIHAT YURT KANADA
NIHAT YURT tarafından 6/13/2009 2:18:55 AM zamanında düzenlenmiştir.
Mükemmel.Kısa öz ve de derin.Bazen kitaplar dolusu yazarsınız hiçbir şey anlatamazsınız,bazen bir kelime edersiniz dünyaları yaratırsınız.Yüreğinize sağlık.Kutluyorum.
O sizin teveccühünüzdür.....ASlında kimyası bozuk o kadar şey ve de şey' ler var ki; hangi birisine el uzaksak karınca kararınca dava uğrunda ilerlemek belki bizi mesut ve bahtiyar eder..... Sevgi ve saygılarımla....
Efendim dünyadaki eşitlik öyle düzenlikiiiii:Delinin des veren yönü,temizlikçinin görevi,öğretmenin görevi,yöneticinin görevi,hırsızın vede hırlının hareketlerinin bağlantısı yaşamın parçalarından değilmi? Saygı ve SELAMLARIMLA...
estağfurullah efendim....Üstadlık kim biz kim....Biz ancak gemide etrafı temizleyen bir çöpçü olabiliriz bu yolda...Söz sultanlarının yanında bir hiçliktir bizimkisi.... Teşekkür ederim....
dost varmı öyle ağza bir parmak bal sürüp kacmak..azdaha uzun olsaydıda bari birazdaha tadına varıp anlasaydık yüreğini daha iyi olmazmıydı..tebrikler şair.
EVET; BU ARADAKİ İNCE NÜANSI, FARKEDEN YÜREĞİNE TEŞEKKÜRLER.. SÖZLERİ ZİYAN EDEN, SONRA YÜREKLERDE, ADI KAHPE OLANLARA GİTSİN.. BU KISA AMA MANALI SÖZLERİN..
efiliz tarafından 5/29/2009 5:52:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Az ve özün özü olmuş anlayana sivri sinek saz, anlamayana davul zurna az ... Sessizce durur süzer ademi ,anlatır bakışıyla sendeki seni ... Kimseler bakmaz yüzüne oysa nazar eyler kalblere ... Bende özlü sözler yazıyorum defterime oldukça arttı ... Çok güzeldi kaleminiz daim olsun....
ya kafam öle karıştıki yorumumu nereye yazdım hay allah melankolik varya onun altında nasıl başardıysam neyse siz anlarsınız kesin anlatabildiklerinize bakınca ay neyse icee karıştım sevgilerr
Senin iç dünyan tarumar olmuşsa ne yapsın gözünden akan yaş, onun suçu ne, sonradan gelen pişmanlık kimin ne işine yarar ki? gözünden yaşı akıtsanda boş, önce ruhunu temizle günahlardan, suçlardan, her türlü kötü düşünceden, gözyaşını akıtmadan önce kendine çeki düzen ver, senden geride, o hoş sohbetlerinden sadece kulağımda küpe olarak kaldı en son sözlerin, yaşanan hikayeden bir nasihat kaldı aklımda geride, o hikayede oldu bana ders niteliğinde, eh artık dersini alanda sanırım gözyaşını akıtmaz, daha dikkatli olur bir daha ki sefere, her insanı candan saymaz, sanırm kimyası bozuktu! ama fiziği yerindeydi, o da işe yaramadı, akılsız başının yüzünden.. çok güzeldi:)) benim Osmanlıcam iyidir, desem de gülme, ama biri iki kelime bilirim, bunlarda senin dizelerine denk geldi, sanırım yerinde bir açıklama olmuştur, umarım, yüreğine sağlık, gerçekten kulaklara küpe niteliğinde, ama anlamını anlamayınca ders almak da zor sanırım, gönülden kutlarım Murat, sevgiyle,sağlıkla, huzurla kal yaşamda
* * * Sağolasın Murat, sen bir fidan ektin, bende Allah rızası için su döktüm, senin ektiğin fidana fayda verip yeşerttiyse, büyüttüyse ne mutlu bana, tabii burda bütün marifet toprakta, toprak güzelse fidanda güzel yetişir üstünde, dal budak salar, kökleri salkım saçak yayılır altında, kendini besliyecek berrak sulara doğru uzanır gider sonsucza.....
Aziz üstadım gibi çokça üzülen mum gibi eriyen kalpler gibi bahtiyar ettin beni ya abla.....söz sultanlarının yanında fazla yazmam abesle iştigaldir efendim sizin yanınızda....
bir seyi anlatmak icin sayfalarca yazmaya gerek yok kisa ve derin anlamli bir iki cümle bile yeter anlatmak istenileni anlayana,,,, yüregine saglik kardesime yakisan bir calisma kalemin susmasin saygilar sevgiler,,,,,,
estağfurullah efendim; şiiri bugün yazdım....Bir arkadaşımız, rütbe terfiine yükseldi ve makam, koltuk sevdalısı olunca geçmişini unutarak mazide bıraktığı için kibir deryasına saldı kendisini ve büyülü dünyasında aslında yalnız ama kalabalık olduğunu zannederek içimden ona bir ders vermek istedim...Teşekkür ederim.....
estağfurullah efendim; şiiri bugün yazdım....Bir arkadaşımız, rütbe terfiine yükseldi ve makam, koltuk sevdalısı olunca geçmişini unutarak mazide bıraktığı için kibir deryasına saldı kendisini ve büyülü dünyasında aslında yalnız ama kalabalık olduğunu zannederek içimden ona bir ders vermek istedim...Teşekkür ederim.....
Biliyor musunuz! Bir söz sultanının vasiyetnamesi gibi; ölünce toprağa girmekten ziyade toprak acaba günahkar bedenimi kabul eder mi diye düşünmekten kendimi alamamakta hatta acizane olarak bende; Öldükten sonra yaksınlar bedenimi, alsınlar tüllenen avuçlarına tüllenen küllerimi, çıksınlar dağın zirvesine essin deli rüzgar delicesine....Sonra da savuruversinler bahur kokulu rüzgarın azizliğine....Saygılarımla....
teşekkürler efendim....Aslında her kesimden her beşere, her şahsiyete yazılan bir yazı....Ancak kötülük peşinde koşanlara hitaben yazılan bir yazı.... Saygılarımla yeniden teşekkürler efendim....
Efendim çok çokteşekkür ederim.....Biliyorsunuz her zaman şiir yorumlarınız akıllıca ve etkili ve de akilane halde olduğundan beğeni ile takip ederim....Sağolun....
Böyle klasik zevki, beğenisi olabilenlere ne mutlu
Aldığınız bazı eleştiriler "insan bilmediğinin düşmanıdır" sözünü de hatırlatmadı değil
Tabi bazıları için sözüm
Bazı tenkit vardır insanı istifadeye götürür de bazısı istifra ettirir
Saygı ve selamlarımla...