(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN OLMASAYDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN OLMASAYDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Suya hayat veren, sırrına erdim Ben nasıl yaşardım, sen gelmeseydin... Seni nasıl özler, nasıl severdim Gönül fincanımda yer bulmasaydın...
Bulut gibi ağlar, sel gibi akar Dünyaya yıldızın gözünden bakar Damarda dolaşır, yüreği yakar Selam selam olmaz sen almasaydın...
Hayatın güneşi bir kez doğardı Kanımı coşturur, tenim sağardı Nefis ki içine düşsem boğardı Bu aciz yüreğe sen dolmasaydın...
Çözer miyim dersin, bilinmez ahir Üzer miyim seni bu yolda mahir Evveliyat kahır, ahiri kahır Belki huzur bulur geç kalmasaydın...
Deliler söz dürmez, anlayamazdım Peşimde kin, garez, anlayamazdım Ömrü uzun sürmez, anlayamazdım Paslanmış kapımı sen çalmasaydın...
Sökemezdim katmer derdin katını Süremezdim aşkın eşkin atını Gönlüme kök salan ayrık otunu Düze çıkar mıydım sen yolmasaydın?
İncecik her yolu, en kısa anı Yaşarken kalbime koydun gümanı Hazan mevsiminde, hasat zamanı No’lurdu bir tanem sen solmasaydın...
Bıkar mıydım musibetin zamından Düşer miydim düşmüşlerin damından İnsan ahvalinden, dünya gamından Derdini çekerdim sen yılmasaydın...
Hayalde kurduğum sarayı, köşkü Gönülde bulurken kavrul, yan, piş ki Gören imrenmezdi, gönlüme aşkı Lav gibi, kor gibi sen salmasaydın...
Hep aradım, kendim bildikten beri Hayat girdabında ileri geri Bana hayat verdi cihan serveri Ben beni bilmezdim sen olmasaydın! efendim çok güzel dizelerdi daha çok manevi ağırlığı hissedilen bu şiirnizle çağrışımlarınız çok değerliydi...düşünerek,hissederek okudum..yüreğinize ve de kaleminize sağlık...saygılarımla...
SİZDEN OKUDUM HOCAM
KALEMİNİZE SAĞLIK