Seslenseydin ardım sıra, Bir haykırsaydın! ... Dokunabilirdim çığlıklarına... Hissedebilirdim duygularını Konuşabilirdim hayalinle Tutabilirdim düşlerini ellerimle… Kucaklayabilirdim seni Saygı buketli, sevgi kokulu Büsbütün benliğimle.... Sen gittin!
Sarabilirdim yaralarını Yan etkisi olmayan merhemle. Susturabilirdim gözyaşlarını Mavi gülümsemeyle, Akmaya hazır göz yaşlarımla! Dindirebilirdim kalp sancılarını Sancılı kalbimi verip Sen gittin!
İlham verir miydi sözlerim bilmem? Ama yatıştırabilirdim korkularını Korkulu yüreğimden sızan Reçetesiz bir teselli ile. Sen gittin!
Sevebilirdim seni sorgusuz, sualsiz Pencerenin isli camında, Sigaramın dumanında, Sol kulağımın yanında Görebilirdim. Görebilirdim baktığım her yerde. Sen gittin!
Tek seni sevdim sevgilim Koy bu hayat senin olsun Kararı ben vereceksem Seni öldürmek niye? Hiç vakit kaybetmeden Yanına geleceğim Ve ben seni sevgilim Ömrümce seveceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.AMA...SEN GİTTİN. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.AMA...SEN GİTTİN. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.