(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İYİ Kİ SEVDİN BENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İYİ Kİ SEVDİN BENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zamanla Unutulur demişlerdi Her aşk kendini yaşar Gözden ırak olan gönülden de olur Bense Sen beni sevmesen de Severim, demiştim Hatırlasana...
Yıllar geçti Zaman acımasız bir törpü değil Bir körük gibi Üfledikçe üfledi Yandım...
Dün benim doğumgünümdü Bugün senin Yâr Hani derdin ya Bir gün daha sabredemedin mi Bak kaç yıldır sabrediyorum Sensizliğe...
Ölümü özlemeyen aşkı anlayamazmış Seni özledim deliler gibi Doğumgünün kutlu olsun İyi ki varsın İyi ki sevdim seni...
hayat böyle dir bazen acımasızdır ve adil davranmaz insana...kimisi sever mutlu olur kimisi yanar ayrılığın ateşinde isyan olur feryat olur, şiir olur..okunur sayfalarda..herkes okurda bir o okumaz nedense..zaman harladıkca yüreğindeki ateşi,bin parcaya bölünür yürek onsuz gecen hergünün akşamında...yıllarda kaybolsada umudun sevdası asla bitmez içinde ...başuçunda yaşanır herdaim..yastığındaki iki damla göz yaşı şahittir hersabah kalktığında gözlerinden süzülen onsuzluğa isyanda... ve kac hayat daha gecer onsuz bilinmez .. yada daha kaç doğum günü daha vardır kutlanacak onsuz...sensiz.. yüreğine sağlık efendim..bunlar şiirinizi okurken yaşadıklarımdı,,yaşadığım ve sizin şiirinizle yaşattığınız gerceklerim...bilmiyorum sizin asıl duygularınız neydi...ne olduğu aslında hiç önemli değil dost..önemli olan ne aldığım ve şiirinizin çok amam çok güzel olmuş olmasıydı..sizi ve şiiriniz tanıyor olmak çok büyük kazanç benim için...yüreğinize sağlık ..saygılar..
Herşeye ve herkese rağmen SEVİYORUM işte... AŞK imkansız değil, ÖLÜMSÜZDÜR bunu ispat ettim ya ölsem ne gam ki... Hatırlasana Asenam... Beş kat merdivennden tepe takla düştüğümde bile Onun adını sayıkladığımı ve bir kez olsun Onun sesini duymak istediğimi söylemiştim ya sana... Ölümle sevişmiş biriyim ben. Hiçbir şey Ondan daha önemli, hiçbir şey AŞKtan daha önemli değilmiş yaşayarak öğrendim ben bunu. Şimdi tıpkı TİN suresindeki gibi yemin ediyorum işte. İncirin zeytinin ve Yaradan Allah'ın üzerine... Mahşerdeki tek sermayem ona olan sevgim olacak. Borcumun bedeli ise şu sözlerdir... SENİ SEVİYORUM YOSUN GÖZLÜM...
Hayatımın bir köşesinden tutup şöyle bir silkelediğin günden beri eskisi gibi değil bilmelisin... Seni gören herkes gibi adına güneş dediğimiz parlaklık bile lanet etmeliydi yetersizliğine... Çünkü mükemmellik senin adındı, bu kelime senin için yaratılmıştı...
Kimileri buna hayranlık dedi, kimileri gelir geçer dedi... Ama ben her şeyin farkında olan bir kalp sahibiydim ve memnundum aklıma her geldiğinde hızlanan ritimlerinden...
Başlarda anlayamıyordum, nasıl oluyordu da benimle birlikteydi her an hayalin, akıl erdiremiyordum. Aklımda hep ılık nefesin, sıcak gülüşün dans ediyordu ve ben özlüyordum, daha önce bu kelimenin anlamını kavrayamamışlığıma küfürler ederek... Tarifi imkansız duygular içerisindeyim ve bu halimden mutluluk duyuyorum... Herkesin senelerdir bahsettiği içmeden sarhoşluk muhabbetinin tam ortasındayım ve bir adım öteye gitmek bile istemiyorum...
Yanımda olmadığın zamanlarda yapmaya bayıldığım şeyler bile anlamsız ve boş... kötü yazılmış şiirler gibi ... işte o zaman esip savurasım geliyor dünyayı... Hani bir aralar dilimize "yaramaz çocuk" diye çevrilen "el nino" kasırgası misali... Aramıza giren ve her neyse bizi birbirimizden uzak tutan o şeyleri sihirli bir sözle yok edesim geliyor... O zaman özeniyorum cümle masallara...
Bunun adı AŞK... Yaşanmadan anlaşılmaz, yazmaya uğraşmasın şair bozmaları... Yüreğini koymayı beceremeyen parazitlere bakın hele...! Bu ne çalım... Bu ne bilek hareketi... Sözle olmaz bu işler... Yürüyün ucunu göremediğiniz dikenli bir yolda sonra kesin rolünüzü... Ve beni rahat bırakın Allah aşkına... Ben sevdalıyım tam da bu baharda...
İçimi ve onun içindekileri anlatmak için söylenebilecek söz yok... Ne bileyim belki yüzmeyi bilmeden denize dalmak gibi veya uçabileceğini sanıp Boğaz Köprüsü’ nden atlamak gibi... O kadar şiir okumuşluğuma ve biraz da karalamışlığıma rağmen "cuk" diye oturan bir kelime yazılamamış bile anlamını çağrıştırma yolunda... Hey gidi dünya niye dönersin ki başım gibi... Sende mi aşıksın benim gibi...
........Şu andan itibaren kalem kırsın bütün şairler...
Tüm şairler kalem kırsın şimdi ve tüm şiirler atlasın birer birer İntihar sendromlarında kaybolsun tüm gidişler Bir salıncak kurmak zamanı bugün, Boğaz Köprüsünün ayaklarına Yanımda sakladığım emanetinle sallanmalı şimdi... ..............Sevgili cimcime... 24 Mayıs benim 25 Mayıs ise ebediyetimin doğumgünü. Gerçek aşklar asla unutulmuyor ve acıtsa da, kanatsa da, yaksa da, yıksa da yaşanıyor işte. Öylesine onunla dolu oluyor ki insan, bazen herkese onun adıyla hitap ediyor, bazen bir hücre bölünmesinin adı olarak onun adını söylüyorsun... Neyse teşekkürler yazı için.
kutlarım şairimi