Yabancı bir el tuttuğum Yabancı bir ten, her gece yattığım Bir avuntu bu, sensizlikte Kandırıyorum kendimi Ben her gece bile bile Üvey bir aşk yaşıyorum Ağlaşmalarımı içime döküp Yalandan gülüyorum yine Yalandan her şarap kadehine Şerefe demem bile......
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜVEY AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜVEY AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen en tatlı saatlerin de gecenin kaldırırsın uykusundan karanlığı içimde gecenin gözlerinden akan kan içimde kuyruğu sıkışmış bir yılan gibi sokan sevdan. ya oradasındır.ya değil. orada gibiysen eğer.orada gibiyse bıraktıkların.... BEN SENİN KADEHİNE ŞEREFE DEMEM.
Ah be şairem. Orada gibilere tokat gibi bir şiir içtim kadehinizden. tebrik ve takdirlerimle.
merdanoğlu tarafından 5/12/2010 1:34:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
çok uzun bir ömür hayal ediyorum meyvesi hariç iki kişilik ! eğer Tanrıyı ikna edebilirsem; herkes çekip gittikten sonra şiirinizi yaşamaktan bende ancak kurtulabileceğim.. Lütfen klavyenize sigara külü düşürmeyin.. ve çay falan da dökülmesin..:) Sağlıcakla kalın!
thrky tarafından 7/3/2009 1:35:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yabancı bir el tuttuğum Yabancı bir ten, her gece yattığım Bir avuntu bu, sensizlikte Kandırıyorum kendimi Ben her gece bile bile Üvey bir aşk yaşıyorum Ağlaşmalarımı içime döküp Yalandan gülüyorum yine Yalandan her şarap kadehine Şerefe demem bile......
yüreğine sağlık küçücük dizelere deryaları sığdırmışsınız tebrik ederim puanım 5 dir saygılarımla.
Üvey aşkı yolladım geldiği yere Öz olanı bulamam artık dünya yüzünde Gitti o beyaz örtüsüyle meçhule Kalimera; Keşke tutup getirsen bir el yordamı ile Duygularımızın bütünleştiği alemini sevdim... Saadet bu alem....
Gözde kalmış olanı yaşamak arzu içinde düşünceleri köle ediverir insan,gerçeğe uzak olanı gerçekmişçesine yaşayarak kendini sakladığı o mutluluk ardından sunmak istemez yüreğinize sağlık
Biri ellerimden tutup bağladı Biri ben giderken için için ağladı Biri göçtü gitti, beni sormadı Feyzi Kanra dokundurur gönlümün bam teline Olmadı işte olmadı O baba yiğit daha henüz doğmadı...
kaldırırsın uykusundan karanlığı
içimde gecenin gözlerinden akan kan
içimde kuyruğu sıkışmış bir yılan gibi sokan sevdan.
ya oradasındır.ya değil.
orada gibiysen eğer.orada gibiyse bıraktıkların....
BEN SENİN KADEHİNE ŞEREFE DEMEM.
Ah be şairem.
Orada gibilere tokat gibi bir şiir içtim kadehinizden.
tebrik ve takdirlerimle.
merdanoğlu tarafından 5/12/2010 1:34:01 PM zamanında düzenlenmiştir.