EY! ELA GÖZLERİNE KURBAN OLDUĞUM ADAM ! ZAMAN BİTAPTI, NERELERDEYDİN BUNCA ZAMAN? O ENDAM ALLAHIM! GÖZÜM KAMAŞIR ELLERİM ELLERİNDE BEBEKLER GİBİ UYUR. BİR DOST ZİYARETİYDİ O GECE, KANDİL GECESİ GİBİ DOĞDUN SEN YÜREĞİME EY! SÜPÜRGE KİRPİKLERİNE KURBAN OLDUĞUM ADAM! HANGİ SES SİLEBİLİRDİ O ÇİLELİ ÖMRÜ? KİM SEVEBİLİRDİ BU KADAR ÇOCUK YÜZÜMÜ? SEVMELERİN AÇIYKEN TENİM, KİM ZİRVELERDE COŞTURURDU SEN KADAR? EY! YOKLUĞUNDA GÖMLEĞİNE SARILIP YATTIĞIM ADAM BİR GÜN BİLE ARTIK SENSİZ DURAMAM... DEMLİ ÇAYIM, SOĞUK BİRAM, HAYATIM ERKEĞİM, SON DURAĞIM, NİŞANLIM....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİŞANLIM'A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİŞANLIM'A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güzel bir vefâ nidâsı okudum sayfanızdan. Sevgileriniz sonsuzluğa kadar olur inşaallah. Sevdânızın o tomurcuk gülleri hiç solmasın. Gözlere hele hiçbir hüzün değmesin. Güzel duyguların yağmuruydu sayfanızdaki gönül damlaları. Bizde ıslandık, duygulandık ve mutluluğunuzdan mutluluk aldık. Saygılarımla. NİŞANLIMA Elâ gözlerine, kurban olduğum. Beni bırakıp da gitme ellere.! Onulmaz derdine, derman olduğum. Sevdâm harman oldu, salma yellere.!...............Kardelen26
Güzel şiirine bir dörtlük bergüzâr bıraktım, hatırlanmam dileğiyle
YOKLUĞUNDA GÖMLEĞİNE SARILIP YATTIĞIM ADAM BİR GÜN BİLE ARTIK SENSİZ DURAMAM... DEMLİ ÇAYIM, SOĞUK BİRAM, HAYATIM ERKEĞİM, SON DURAĞIM, NİŞANLIM =========== Hasret böylesine derin olursa İçmeden de içmiş gibi sularsa Hiç ummadığın bir zamanda ararsa O erkek senin erkeğin.. Tebrikler Çok nefisti..
Senden sevgiliye dair gerçek aşk kokan dizeleri okumak harikaydı. Hep mutlu ol , güzel gözlerinde yaş,güzel yüzünde tebessüm,güzel kalbinde sevgi eksik olmasın canım arkadaşım.. Nescafen...
yaaaa..sulandım bak yine...gözkapağımı indirsem klavyeme yaş damlayacak...nedense..omzuma yaslandıgın ve kötü günde arayıp bulamadığım kısmı beni aşırı duygulandırdı..yok..yok..tutamıyorum...damladı saadetim..valla damladı..
Canım arkadaşım, asırlık dostum, 20 küsür yılımın tek muhasebe müdürü. Sana iltifata, nağmeye ne gerek, seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun. Kötü günde yaslandığım omuzsun, iyi günde arayıp bulamadığım:) Dileğide kıskanma balım, o da çok cici ablası.