(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İlle de Gül/e şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İlle de Gül/e şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
uzun zamandır aranan bir duygu bu dönemde en çok ihtiyaç olandır gülmek gülmek mi gülebilmek mi güldüğünü anlamak mı gülmeler mi gülsüzlük mü gülebilecek mi gülen yüzler mi güldürenler mi gülmek hepmize yakışıyor
sevgili hocam gülebilmek içinde herşey mevcut tek tek g-ü-l-m-e-k yüreğine kalemine sağlık
bir kök ile fazlasıyla sözcük ve onu süsleyen bazı sözcükler ve içine girdin mi eksiksiz çıkamayacığın bir deniz.ustaca çalışılmış bir şiir.her zaman ki tattandı.kaleminize yüreğinize sağlık.ben şimdi şiiri baştan okuyacağım kim bilir daha ne kadar anlam çıkıcak.
Daha geçen akşam sahnede buna benzer bir şiirinizi seslendirdim güzel hocam, siz de şair dostlarınızda karşımızda bizi izliyordunuz, çok çoşkulu bir gece yaşamıştık o gece!
Sizin sihirli sözcükleriniz bu sefer çok iki kelime oluvermiş; Gül-Gülmek!
Müthişsiniz hocam, söylenecek söz yok, sizden çok şey öğreniyoruz, sonsuz teşekkürler.
Osman Erkenkalkan balaban Kent Şairleri.
Osman Erken tarafından 5/24/2009 4:37:56 PM zamanında düzenlenmiştir.
Anlam deryasına giriyoruz yine, herkes bu sözcüklerle kursun şiirini!!!
Katılımcı şiir diyorlar galiba hocam ve sizin böylesine çalışmalarınızdan seçmelerle bir iki akşam önce şiir dinletisine çıkmıştık, yani öğrencileriniz olarak bu şiirlerinizle çalışıyor ve sahneye çıkıyoruz, çok alışığız güzel hocam!
Hele gül ve gülmekse sözcükler şiir kere şiir çıkar ortaya, dere tepe şiir...
Elinize, emeğinize, üstad kaleminize bin sağlık sevgili hocam, yolunuzdayım.
gülmek mi gülebilmek mi güldüğünü anlamak mı gülmeler mi gülsüzlük mü gülebilecek mi gülen yüzler mi güldürenler mi
gülmek hepmize yakışıyor
sevgili hocam gülebilmek içinde herşey mevcut tek tek g-ü-l-m-e-k
yüreğine kalemine sağlık