Yeter diyorum gönlüme Bu acı Bu özlem, Bu hasret yeter... Anlamıyor ki beni Dinlemiyor ki gönlüm... Kalbim BAMTELİNDE karar tutmuş, Gönlüm Hicazdan Hüzzama geçmiyor... Saba makamı ise, Karşıda gözlerini bana dikmiş, Kıs kıs gülüyor... Oyyy... Oyyy sevda oyyy... Beni ne hallere düşürdün. Yeter artık ne olur? El insaf senden...! Ne sabır, Ne sinir, ne gurur, Ne gözyaşı, Ne de takat kaldı bende... Gel Allah’ını seversen, Ya tam al götür beni, Ya da vur, öldür beni...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE OLURSA RAZIYIM... (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE OLURSA RAZIYIM... (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saba makamı ise, Karşıda gözlerini bana dikmiş, Kıs kıs gülüyor... Oyyy... Oyyy sevda oyyy... Beni ne hallere düşürdün. Yeter artık ne olur?
SUAT HOCAM BU YANGIN NE BÖYLE OY YY... OYYY SEVDA OYYY... NE KADARHÜZÜNLÜ İSE O KADAR GÜZEL OLMUŞ ŞİİRİNİZ SEVGİ BAHÇELERİNİZİN GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK OLMASINI DİLERİM SEVGİMLE KALINIZ.
Karşıda gözlerini bana dikmiş,
Kıs kıs gülüyor...
Oyyy... Oyyy sevda oyyy...
Beni ne hallere düşürdün.
Yeter artık ne olur?
SUAT HOCAM BU YANGIN NE BÖYLE
OY YY... OYYY SEVDA OYYY... NE KADARHÜZÜNLÜ İSE
O KADAR GÜZEL OLMUŞ ŞİİRİNİZ
SEVGİ BAHÇELERİNİZİN GÜLLÜK GÜLÜSTANLIK
OLMASINI DİLERİM SEVGİMLE KALINIZ.