(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖZGÜRLÜK MÜ DELİRMEK Mİ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖZGÜRLÜK MÜ DELİRMEK Mİ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dişler sıkılmış kırılırcasına, İliklere tünemiş suslar hep özgürlük adına........... Bir terazi gibi ya susmak sineye çekmek, ya konuşmak deli olmak..........Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum. kaleminiz susmasın. Saygılarımla...
RELAX, RELAX CANAN'CIM, ÇOK HAKLISIN AMA BİZLER BU TOPLUM İÇİNDE YAŞAYAN İNSANLAR OLARAK ZATEN TOPLUM DEĞERŞERİNE HER ZAMAN SAYGILIYIZ ANCAK, KENDİMİZİ YOK SAYARAK BUNU YAPMAK BUNU ABARTMAK VE KENDİMİZİ TÜKETMEK OLUR. ÖZGÜRLÜĞÜMÜZÜ DE BU DEĞERLERİ GÖZ ARDI ETMEDEN YAŞAYABİLECEĞİMİZE İNANIYORUM YETER Kİ BUNU NASIL YAPACAĞIMIZI BİLELİM. GÜZEL BİR ŞİİRDİ, TEBRİKLER.
haklısınız efendim her özgürlük biraz delirtir insanı biz yorulduk desekte pek inanmasınlar yüreğiimiz kırk türlüsü ile başa çıkar... sevgiler saytgılar efendim...
Zaten hep öyledir,başkaları için yaşamak denir buna.Elalem için.Böyle olunca geriye dönüp baktığımız yıllarımıza yanıyoruz.Güzel ve mana dolu dizelerdi.Kutlarım yürekten,selamlar,sevgiler.
değerli canan hanım çok güzel dizeler zaten sesinizde çok severek dinliyorum duru ve akıcı bir türkçeyle ses olmuşsunuz tebrikler yüreğinize saglık kaleminiz varolsun saygılarımla zaralıcan
İliklere tünemiş suslar
hep özgürlük adına........... Bir terazi gibi ya susmak sineye çekmek, ya konuşmak deli olmak..........Harika şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
kaleminiz susmasın.
Saygılarımla...