(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARKANDAN GELİRİM (Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARKANDAN GELİRİM (Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel arkasından gidecek sağlam yürekleri bulmak...buluncada sımsıkı sarılmak güzel bir aşk şiiri.kaleminize yüreğinize sağlık Sevgi ve saygılarımla
İçimde yaşıyor binlerce sevgi Gönlümde esendir sevdanın yeli. Nereye istersen al götür beni Arkandan gelirim hiç düşünmeden.
Aşkın kalbimdedir bakışın yeter Mutluluğu kalbim önüne serer Bakışların oktur ruhumu deler Arkandan gelirim hiç düşünmeden
Bu aşkın ateşi yakarken beni Kalbimin içinde hüzünler gizli. Ağlama gözlerim olma sen deli. Arkandan gelirim hiç düşünmeden.
Ne kadar güçlü bir sevgi,çok içten ve gerçek.Sevilen kişi nereye giderse,sevgi dolu yüreği alıp onunla gitmek.Güzel dizelerinizi ve sizi yürekten kutlarım.Selamlar,sevgiler.
GÜLAY HANIM ŞİİRLERİNİZİ VE YAZILARINIZI TAKİP EDİYORUM SİZİ EDEBİYAT DEFTERİNDE ANCAK BULABİLDİM KÖŞEMDE KİTAPLARINA YORUM DA YAZMIŞTIM AMA CEVAP ALAMADIM.. ŞİİRİNİZ GÜZEL OLMUŞ GÖNLÜNÜZE SAGLIK YOZGAT TAN SELAM VE SAYGILARIMI YOLLARIM..
Bu aşkın ateşi yakarken beni Kalbimin içinde hüzünler gizli. Ağlama gözlerim olma sen deli. Arkandan gelirim hiç düşünmeden. çok güzeldi..tebrikler şiir dostu..sevgiler..
güzel bir aşk şiiri.kaleminize yüreğinize sağlık
Sevgi ve saygılarımla