Sevdalara sardın deli başımı Haram ettin helal olan aşımı Gizledim hep senden kendi yaşımı Defol git başımdan inanmam falcı
Ben isdedim bahar olsun yaz ile Sevdamız dıllensin davul saz ile Cümle alem gıpta etsin göz ile Çekil git başımdan ’konuşma’ falcı./ismet kanık
******************************************************************* Fotbol oynarın ya golcü değilin Bilinmez diyara yolcu değilin Gız nerden anladın falcı değilin Konuşacam işte nassıg eyimig
Kovala falcıcıyı dediği yalan Yok deyyo Yaradan gelceği bilen Üç beş vakta gadar yok falan filan Görmeyeli seni nassıg eyimig
Deyyon ki şindi sen işim yok falla Ey falcı başga yerlerde salla Lüzumsuz Denizli’den selamlar yolla Allah sağlık versin nassıg eyimig.........Aşık Lüzumsuz
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEĞİLSİN FALCI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEĞİLSİN FALCI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimi eziyor, tonlarca acı Sevdalı kalbimde, büyük bir sancı. Çekil git yanımdan, konuşma falcı Yaralı kalbime merhem değilsin.
Ruhumu sarıyor, kâbuslu günler Yalnız senin ile kalbim bütünler Sesin rüyalarda adımı ünler. Çekil git yanımdan, konuşma falcı.
Hep acı çektim de gülmedi yüzüm. Ruhumu kapladı, kapkara hüzün. İçerim dopdolu, ağlıyor gözüm Yalanla dolanla, avutma falcı.
Cennetle cehennem kardeş oldular Etrafıma zebaniler doldular. Günahı sevabı tek tek sordular, Sakın günahın yok, deme sen falcı.
Revamıydı bu kadar ızdırap bana. Umutla bekledim sarmadın cana. Aşkın acısını yaşattın bana. Çekil git yanımdan konuşma falcı.
NOLURSUNUZ O HARİKA YÜREĞİNİZİ ACILARA EZDİRMEYİN,O MUHTEŞEM YÜREK HER ŞEYİN EN GÜZELİNE LAYIK BENCE. RUHUNUZU KABUSLAR DEĞİL SEVGİ VE HUZUR KAPLASIN. FALCI YALANLA DOLANLA DEĞİL GERÇEKLERLE GELİR BU KEZ İNŞALLAH. SİZİN ETRAFINIZDA ZEBANİNİN NE İŞİ OLABİLİR Kİ GÜLAY HANIM;ANCAK HURİLER SARAR ETRAFINIZI BENCE. BU KEZ AŞKIN ACISINI YAŞAMAZ O GÜZEL KALP,EN GÜZELİNİ YAŞAR İNŞALLAH. "AMİNNNN" SAYGILAR,SEVGİ VE SELAMLAR.
gönüller ne zaman yaralı değillerki ne zaman kim dindirmişki sancıları umutsuz elleri koynunda kalmadımıki insanların cennetle cehennemi kardeş yapmak için onlar hesap vermedilermi yüreklerine günahı hep sevenlerin sevabıysa eziyet edenlerin olmadımıki sevgili şairem
yüreğinize sağlık çok güzel duygular içeren dizeleri beğeni ile okudum sevg ile kalın efendim..
Revamıydı bu kadar ızdırap bana. Umutla bekledim sarmadın cana. Aşkın acısını yaşattın bana. Çekil git yanımdan konuşma falcı.
Fal falan bunlar inanılacak şeyler değil, gerçekler ayan beyan insan hayatında yaşanıyor elemlerle hüzünlerle sevinçlerle kader çizgisi çizilmiş yürüyoruz bu yolda bu bir imtihan yolu, sabır edip başarmak mecburiyetindeyiz.Zorda olsa kolayda olsa geçeceğiz bu yollardan şiir fal temasıyla zenginleştirilmiş şiirin son bölümleriyse şiiri özetliyor ve şairemizin gönül sızısını anlatıyor her zamanki gibi şairemizden başarılı bir şiir okuduk, değerli kalemini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
HOCAM İNGİLTERE DEN BUZ GİBİ BİR ÜLKEDEN SICACIK SELAMLAR GÖNDERİYORUM SİZE BEN FALA HİÇ İNANMAM AMA FAL ŞİİRİ DE YAZARIM LAF OLSUN DİYE ANLATAMADIKLARI MI ANLATMAK İÇİN DE DİYEBİLİRSİNİZ TEŞEKKÜR EDERİM HOCAM SEVGİMDESİNİZ
Esin cim hoş geldin sayfama safalar getirdin güzelliklerle geldin. Bende fala inanmayanlardanım Laf olsun torba dolsun. Amam hayatını fala bağlayanları da çok gördüm Sevgimdesin
FALA İNANMA ;FALSIZ DA KALMA demiş atalar Ama ben bunun dışında kalemin ve kelamın gücüne hep inandım İnanmaya devam edeceğim. Sözcükler yerli yerinde kullanıldığında şiirin etkisi artıyor elbette Güzeldi Beğeniyle paylaştım . Ancak YARALI KALBİME MELHEM DEĞİLSİN dizelerindeki akışkanlık :Sakın günahın yok, deme sen falcı. dizesinde var mı?? Ne dersin şairim?
KİM BİLİR BELKİ DE SEN HAKLISIN YARALI GÖNLÜMÜ ARINMIŞ FARZ EDERSEK SAKIN GÜNAHIN YOK DEME DEYİNCE HİÇ GÜNAHSIZ DEYİLİM DEMEK HER HALDE TEŞEKKÜR EDERİM SEVGİLERİMLE
yürek sesini kusmak istediği zaman karşıda ki obje pek önemli olmuyor.. ha falcı olmuş ha yoldaki taş..yeter ki onu anlayabileceğini hissetsin değilmi şairem.. serzeniş akıcı..hani bestelense müthiş bir şarkı çıkar ortaya.. şiir yüreğine sevgi ile selam olsun arkadaşım.
İçeriğiyle resmiyle harika uyumlu dizeler.. Aşk acısını fal bile dindiremez derler.. Şarkı tadında ahenkli bestelenebilirler.. Çok güzeldi arkadaşım..Kutluyorum.. Sevgilerimle..
Fotbol oynarın ya golcü değilin Bilinmez diyara yolcu değilin Gız nerden anladın falcı değilin Konuşacam işte nassıg eyimig
Kovala falcıcıyı dediği yalan Yok deyyo Yaradan gelceği bilen Üç beş vakta gadar yok falan filan Görmeyeli seni nassıg eyimig
Deyyon ki şindi sen işim yok falla Ey falcı başga yerlerde salla Lüzumsuz Denizli'den selamlar yolla Allah sağlık versin nassıg eyimig.........Aşık Lüzumsuz
yaşanan her aşk ......falda bir güzellik hoş bir gelecek bekler....inanma falsızda kalma derler.....güzel yürekli ablam....falcıyı sustursa bile...fallarda çıkan en güzel sevdalara layıktır....sevgiler....ablam....yine uzaklardasın....
Sancılı bir şiir, aşkın ve sevdanın acısıyla harmanlanan her dizesi ayrı özel ve duygu dolu kutlarım can arkadaşım, acılar ve hüzünler şiirlerde kalsın hep mutlu ve güzel yaşayın gül yüreklim...
Umutla bekledim sarmadın cana.
Aşkın acısını yaşattın bana.
Çekil git yanımdan konuşma falcı.
ÇOK MÜKEMMEŞL OLMUŞ,,ilgisiz kalamadım affolam..
saygılar
hadi be falcı bacı
tut ellerimde söyle
ne var ne yok
ister güzel olsun isterse acı
ne söylersen söyle,bilki
başımın tacı.