(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PARAMPARÇA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PARAMPARÇA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Tamda BIZ isimli siire yazmis oldugunuz yorumu ictenlikle okurken ... harika bir siirinizle / kitabin kalbini ve o sonsuz nefesin varligini hissetmek guzel..
Kitaplar okundukca okurlara ve Bize hayirli olmasi umudu ile . Ve elbette Butun insanliga.
Basari dileklerimle.
Sevgi Daima yasar .
Sevgiyle kaliniz,
.
YAŞAYANKELİME tarafından 8/10/2014 11:43:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Harfler şairin definesi, sözcükler maden ocağı, tümceler de madeni şekillendiren, can veren duygular bütünüdür şair için. Nasıl ki duyguların bir köpürme, bir şaha kalkma zamanı varsa, şairin de yüreğindeki haykırışın şaha kalktığı zamandır şiir zamanı.
Hoş geldin kraliçe sana yeni kitabım başarılar ve şans getirsin tebrik ederim
Sevgili Dostum!Haksızlık etmeyin bu güzel şiiri size yazdıran bu güzel yüreğin paramparça olmasına müsade etmeyin Sevin okşayın onu ,teşekkür edin.Ben sizden yana değil o güzel yürekten yanayım sevgili şairem.Dizeler güzeldi redif kurallarına uyulmuş güzel bir hece şiiri.Sevgilerimle
zorel tarafından 2/18/2014 9:59:50 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bahardı severken bak hazan oldu Yapraklar döküldü çiçekler soldu Benim yolum sana gelen bir yoldu Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Hasreti ruhumda bilmeli miyim? Severken seni ben ölmeli miyim? Ecele hoş geldin demeli miyim? Kalbim paramparça çık da gel nolur.
DEĞERLİ GÖNÜL DOSTU İNSAN MERHABALAR ; ÖNCELİKLE KITABINIZ HAYIRLI VE BOL OKUYUCULU OLSUN DİYEREK BAŞLAMAK İSTİYORUM..UZUN BİR ZAMAN SONRA SAYFALARI GEZERKEN BİR DOST VARDI DİYEREK UĞRADIM..İYİKİ DE UĞRAMIŞIM..KAÇINCI KİTAP BİLMİYORUM AMA KAPAK ÇOK HOŞ OLMUŞ..İNANIYORUM Kİ İÇERİĞİ DIŞINDAN DA GÜZELDİR..ZİRA SİZİN YÜREK YANSIMANIZ KÖTÜ OLMASI MÜMKÜN DEĞİL..KUTLUYORUM HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN DİYOR SELAM VE SAYGILAR SUNUYORUM..
Sevdamın içinde sakladım seni İplik iplik yaş da gizledim seni Sabır taşlarında yitirdim seni Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Bir peri kızı ol bekletmeden gel Huri cihan gibi naz etmeden gel Aşkın diyarından söz etmeden gel Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Sevdanın rüzgârı kalbinde essin Sesin meltem gibi bana gel desin Koşmamak elde mi söyle nerdesin? Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Özlemler içinde seni ararım Resimlere her gün ağlar bakarım Bağrımda özlemi tutar yakarım Kalbim paramparça çık ta gel nolur
Hasreti uzattın bir yılı geçti Günlerim sevdanla dopdolu geçti Sensiz ömrüm bak hasretle geçti Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Bahardı severken bak hazan oldu Yapraklar döküldü çiçekler soldu Benim yolum sana gelen bir yoldu Kalbim paramparça çık da gel nolur.
Hasreti ruhumda bilmeli miyim? Severken seni ben ölmeli miyim? Ecele hoş geldin demeli miyim? Kalbim paramparça çık da gel nolur.
GÜLAY SOMER BİRKL
Çok güzel bir şiirdi, hem duygusal hemde hüzünlü dizelerle yazılmış hasret ve özlem dizeleri değerli şairemizi gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.(Kitabınızda hayırlı uğurlu olsun.)
Yüreğinize sağlık Yeni şiir kitabınız hayırlı uğurlu olsun hocam kendini özletin iyice ve ŞDEN Mübarek Kurban Bayramı tüm ulusumuza ve size kutlu olsun. Allah tüm inananlara nice huzurlu, bereketli bayramlar nasip etsin.
Hasreti uzattın bir yılı geçti Günlerim sevdanla dopdolu geçti Sensiz ömrüm bak hasretle geçti Kalbim paramparça çık da gel nolur.( Dedin )
Sevgili manolyam : Hasret dolu günler bilirim acı Dinmiyor gönlümde özlemin sancı Gönlümün süruru başımın tacı Gün, doğum batımı ordayım yârim .......(dedim ) Mutlu günün mutlu günümdür kalemim daim yüreğim Gayim olsun sevgi ve saygılarımla..
Öncelikle kitabınız hayırlı olsun.Şiir yolunuz açık olsun. Hasret yol almış dizelerde türkü olmuş çağlamış özlem . Yüreğinize sağlık. Sevgiyle kalın. İyi bayramlar.
Sevgi selâmlar bıraktım.
Şiir ola