(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anne ve Ölümü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anne ve Ölümü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yeri doldurulmayacak tek sevgi anne baba sevgisidir herseyin yerine bir baskasi gelir ama anne babanin yeri doldurulmaz onlar bizim kiymetlilerimiz bastaclarimiz olmalidir siirinizdeki duygu icimi titretti yüreginizin sesi tbk ederim yüce RABBIM tüm vefat etmis anneleri cennetine kabul etsin ruhlari sad olsun ,,kaleminize yüreginize size saygilar,,,
Yokluğun hepsi acıdır da,anne acısı,evlât acısı hiçbirine benzemez.Siz o kadar güzel tasvir ettiniz ki şiirinizle, acınızı duyduk biz de yüreklerimiz de...Allâh mekânlarını cennet etsin tüm annelerin.
Hüzün dokulu anne kokulu bir şiir okudum.Anneye atfen yazılan ve yokluğunda duyulan acıyı dillendiren güzel bir çalışma seçkinizi kutlarım tebrikler...
Neden tek kişilik, bu kabir neden? Ne olurdu sanki, ben de girseydim. Hiç değilse küçük bir pencereden, Çağırınca gelip, onu görseydim. ***************************************** Sırrın sırda yolculuğu ber devam Ne olurdu bende sır'ra erseydim Biterdi belki de nefisle kavgam Ruhuma en önde bir yer verseydim...
"Ne olur bilense, ağzı bıçağın, Bağlanmışken çene, gözler önünde. Bugün olmasaydı ve asıl yarın, N’olurdu kalınsa, hep dünkü günde.
Gördüğüm ne varsa, üstüme gelir, Benim için artık koptu kıyâmet. Öksüzlük ne demek, yaşayan bilir, Allahım el-aman, ya Râb merhamet."
kimi o anı tekrar yaşadı,yaşamayanlar bile yaşadı dizelerinizle..koskoca insanların annelerinin cenazesinde nasıl bir yıkım yaşadığını gördüğüm zaman anne-çocuk ilişkisindeki aşkın son anda suretimizde son defa ortaya çıkışı diye düşünmüşümdür hep..son mekan ise yürektir ,en müstesna yerindedir..yürekten tebrikler..
Anne dünyanın en kutsal varlığı. Ve onun ölümü Kimse annsiz ve babasız kalmasın temennim ama bu bir gerçek hepimiz bir gün mutlaka bu dünyadan göçedeceğiz. Çok güzel bir şiirdi. Kalemiz ve yüreğiniz hiç susması. Saygılarımı sunuyorum.
Tâziye, dualar, sonra merasim, Bu, bu ne acıklı, hazin bir tören. En çetin mevsimi, ömrün bu mevsim, Başıma yağanı var mı bir gören?
Neden tek kişilik, bu kabir neden? Ne olurdu sanki, ben de girseydim. Hiç değilse küçük bir pencereden, Çağırınca gelip, onu görseydim.
/////////////////////////// Yanına bir kabir kazın İçine beni yatırın Ben yavrumu burda beklerim Ölmeden mezara girerim
Bu şiir bana şehit analarını hatırlattı Benim oğlumda on yaşında şehit olacağım diyor.. Şehit analarına sabır diliyorum yine şehit verdik şu son günlerde birçok
tERSİDE ONA ÇOK BENZÜYOR YAŞARKEN ÖLÜYOR ANNESİZ ÇOCUKTA KANATSIZ KUŞ GİBİ OLUYOR
İNŞ....KÖTÜ BÜR DURUM YOKTUR KUTLARIM BAŞARINIZI
Nikonya tarafından 5/17/2009 11:16:05 AM zamanında düzenlenmiştir.
yeri doldurulmayacak yalansız ve karşılıksız iki sevgi...anne-babalarımız... hayatta olanlara sağlıklı ömürler, hakka yürüyenlere sonsuz rahmet diliyorum...
Doyurmak mı?... İncelik ve güzelliğin... Ağabey dua buyur... Şu sırlı aşcılığın hakîkatine varabilelim... Hâlâ ateşten bir ocağın çevresinde bir yerlerdeyiz... Dua buyur ki; kazanın başına bir gün gelip geçelim...
Tâziye, dualar, sonra merasim, Bu, bu ne acıklı, hazin bir tören. En çetin mevsimi, ömrün bu mevsim, Başıma yağanı var mı bir gören?
Neden tek kişilik, bu kabir neden? Ne olurdu sanki, ben de girseydim. Hiç değilse küçük bir pencereden, Çağırınca gelip, onu görseydim.
en muazzez varlıklarımız olan Anneleri anlatan güzel bir şiirdi tebrikler Mevl'm ahirete irtihal edenlerin cümlesinin makamını Cennet eylesin selamlarımla
Yaşlansa da çocuk kalırmış insan, Hele bir annenin ölümü ile. Bütün görünse de, kalırmış noksan, Bir eksiklik, gelmez târifi dile. *************************************** Anneler gidince,sahipsiz kalır insan...
En büyük ihsan, annesidir elbette. Efendim, tebriklerim ve takdirlerimle.
bu olağanüstü güzel şiire ilk yorumu yaptığım için kendimi şanslı addediyorum.tek kelimeyle MÜKEMMEL..Acılar böylesine güzel nasıl tarif edilebilir...Büyük ustalık ister .o son kıtada yazdığınızı bende ne kadar çok istemiştim .onu son kez göremedim.içimde ukde kaldı.sanki acımı tarif ettiniz. kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun.saygı ve hürmetler..
cansin....benim annem rahmetli oldugunda ben 23 yasindaydim... nur icinde yatsin....cennet mekani olsun analarimizin.....
inan siirindeki gibi can...ben de girip topragin altina anama yakin olmak istemistim.....
gönlüne saglik can.....
sevgimle.....