Etek içi ceplerde eller çeribaşı, belli Sazın yanık sesine odak, oba ortası ateş Kulaklarında, boyu kadar kırmızıgül Kaderine karşı gelen neşesiyle Engelini yıkar rüzgarında uçuşan Eteğinin pembesi!
Yükünün ağırlığınca irileşir kömür gözleri Kara kazan gözyaşında yıkanır üstü başı Tavrına hayran sugar baronun süzülünce bakışı Geceye inat simsiyah saçlarında dalgalanır Manitasının boyun mendiline tutulmuş valsi
Raks ederken kaderin dönülmez döngüsü Dokuz sekizliktir edasının tozunu atarcasına Işır halhalı çıplak ayak bileğinde Avucuna düşen karanlığın falına bakar gibi Gök kırlarından demetlenir, yıldız papatyalar!
Gönül göçümün yasaklanan ütopik şarkısı Gölgelerin gülü Esmeralda Zamanı sevgiyle kucaklayan kız Toprak olsa da elindeki nasır Notasız klarnet ezgisinde Şahlanan delibaş gönül kıratınla İklimler ötesi renksin sen yürek yaralılara
Üşümeye hakkı yok çadıra düşen karın Dilimin sofrasına koyma, yutulmayacak sözleri Zincirli gururum yanarken nefesinin soğukluğunda Umut yağmurlarına tutunup ıslanmak için İp kurup bakışlarımda sallanma Özgürlüğe engel duvarlara inat çadır yaşantınla…
Yokluğa hodri meydan dercesine Özgürlüğüne, kuşlarla yarış tutar gönülgülmelerin Dil üzerindeki kırık pencereni Perdelerken punta yaşların Eşitliğe isyan çığlığındır Ölümün kıyısındaki yaşantın!
Gönüllerin esaretini kıran bakışımla baktıkça İmlası bozuk anlar serilir önüme Tenine düşmüş gece yazgılı gözlüm Boş hülyalar balyoz gibi kırarken şehrin sokaklarını Kendi boşluğunu doldurur yürek ürpertilerin Şen şakrak bel kıvırınca parmak izlerin Karanlığın koynuna kaçar gülmelerim!
Güneşe korsan gecenin kızı Esmeral’da Hayal olan aşkın sevda ceylanı Sevginin yoksunluğunu yargılarken yıldızlarla Suları tırmalar uçuk, soluk nefesin Yalnızlığı bir tek ben bilirim der gibi Kara kabus dünyanı yakarcasına Terkedilmişliğin kırbacıyla kanar tenin!
Büyülenerek simgeleşen cehrelere uzanır Her biri Esmeralda her biri Kazimoda Hatırlatır bizlere Aşkta dürüstlüğü kalbine kazıyan Güzel ama bahtsız Esmeraldayı ’da Siperinde çirkin bir kambur Şölenlik sevgisinde asalet gülleri.!
Trajik sonlarının kül olacağını Cezalandırılacağını bile bile Kamburun inletti cevabı ‘Esmeral’da bana su verdi peki sana ne verdi’!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Karanlığın Kızı Esmeral'da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Karanlığın Kızı Esmeral'da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yokluğa hodri meydan dercesine Özgürlüğüne, kuşlarla yarış tutar gönül gülmelerin Dil üzerindeki kırık pencereni Perdelerken punta yaşların Eşitliğe isyan çığlığındır Ölümün kıyısındaki yaşantın!
Gönüllerin esaretini kıran bakışımla baktıkça İmlası bozuk anlar serilir önüme Tenine düşmüş gece yazgılı gözlüm Boş hülyalar balyoz gibi kırarken şehrin sokaklarını Kendi boşluğunu doldurur yürek ürpertilerin Şen şakrak bel kıvırınca parmak izlerin Karanlığın koynuna kaçar gülmelerim!
Güneşe korsan gecenin kızı Esmeralda Hayal olan aşkın sevda ceylanı Sevginin yoksunluğunu yargılarken yıldızlarla Suları tırmalar uçuk, soluk nefesin Yalnızlığı bir tek ben bilirim der gibi Kara kabus dünyanı yakarcasına Terkedilmişliğin kırbacıyla kanar tenin
sevgili nurten şiir değil bir destan okudum sanki.
Merhaba size teşekkür ederim. Uyarınızı dikkate alarak şiiri tekrar ele alıp ekleme yaptım. Çok geç oldu ama ..Uyarı ve eleştirileriniz benim için önemli...Saygılarımla