Gidişin Uzun saatlerin değişmeyen miladı gibiydi aşk ötelediğin çığlıkları sustur zor çıkılan sapır merdivenlerini döşe yollarına korkma kavrulsanda sevdanın baharıyla
destanı uykularda dinlediğin masallar yok artık yeryüzünde çizgi çektikçe minnetin minnetsizliğine belki bir damla katılır aşk nehirine
Uykusuz gecelerin ardından göreceğin Sevdalı yüzlerin gülüşleri fakirlik çemberinde Çizgi çektikçe maskelerin egemen ellerine belki bir damla katılır aşk nehirine
Gidişin Ayak izini dahi kanatan cam kırıklarının, acılarla renklerin bitmeyen dansı gibiydi aşk ötelediğin çağlayanlar çıkılan sabır merdivenlerini Aşacaktır günün birinde Dua gülünü yokluklarla büyüttüğün yüreğinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gidişin… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gidişin… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidişin Ayak izini dahi kanatan cam kırıklarının, acılarla renklerin bitmeyen dansı gibiydi aşk ötelediğin çağlayanlar çıkılan sabır merdivenlerini Aşacaktır günün birinde Dua gülünü yokluklarla büyüttüğün yüreğinde.
Gidişler hep zor gelir insana.Gidişler hüzündür,yüreklerde derin sızıdır.Fakat vefa dolu,sevgi dolu bir yürekse,ve sadakatla doluysa,nereye giderse gitsin yine gelecektir.Yürekten kutlarım yine güzel ve yine mana dolu dizelerdi.Selam ve sevgiler.
Gidişin Ayak izini dahi kanatan cam kırıklarının, acılarla renklerin bitmeyen dansı gibiydi aşk ötelediğin çağlayanlar çıkılan sabır merdivenlerini Aşacaktır günün birinde Dua gülünü yokluklarla büyüttüğün yüreğinde.
2009..
Kutlarım can yine güzel bir şiirdi. Yüreğine emeğine sağlık. Saygılar selamlar dost..
saygılarımla