Bahçelerin verimli toprağının Gülü olur zamanı çevreleyen saatler Çorak topraklara yağsada yağmurlar Ne fayda Öyle durgun görünür ki yaşam Sanırsın ki Sana bol güneşli ovalardan Çimen kaplı yaylalar vermişler Hava Nefesi ufler Su yaşam Gününü besler Yaşadık işte ne var Kalkınmanın karanlığında Zaman geçer gider Gece görüşüne takılır duygular Bir anlıktır geçişin ömrün tünelinden Günler Seni gözetler Sevdalar yürekte bekler Aşklar geçer gider Sözlere kifayet olmaz biriktirdiğin nesneler Gönülden sakladıysan bir kaç buse Gül bahçelerinin toprağının Gülüyle O seni hatırlar Giderken evrenin sonsuz yerine Siyah beyaz Gülüşlerin içinde Yaşam biriktirdiğin sevgiden yeniden doğar..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Sevgiden Doğar.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Sevgiden Doğar.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gül bahçelerinin toprağının Gülüyle O seni hatırlar Giderken evrenin sonsuz yerine Siyah beyaz Gülüşlerin içinde Yaşam biriktirdiğin sevgiden yeniden doğar..
Yureginize saglik.Cok guzeldi dizeleriniz .Tebrikler Selam ve Saygilarimlan..
Ünlü şair Ahmet Haşim der ki; şair, ne bir hakikat habercisi, ne bir belagâtli insan, ne de bir vâzı-ı kanundur. Şairin lisanı nesir gibi anlaşılmak için değil, fakat duyulmak üzere vücut bulmuş, musîki ile söz arasında sözden ziyade musîkiye yakın mutavassıt bir lisandır. Nesirde üslûbun teşekkülü için zaruri olan anâsırın hiçbiri şiir için mevzuubahis olamaz. Şiir ile nesir, bu itibarla yek diğeriyle nisbet ve alâkası olmayan, ayrı nizâmlara tâbi, ayrı sahalarda ayrı eb’at ve eşkâl üzere yükselen ayrı iki mimarîdir. Nesrin müvellidi akıl ve mantık, şiirin ise idrak mıntıkaları haricinde, esrâr ve meçhulâtın geceleri içine gömülmüş, yalnız münevver sularının ışıkları, gâh ü bîgâh ufk-ı mahsusata akseden kutsal ve isimsiz bir membadır.”
“Şiir bir hikâye değil, sessiz bir şarkıdır.”
Sessiz bir şarkı gibi güzel olan şiirinizden dolayı size teşekkürler. Selamlar.
Gül bahçelerinin toprağının Gülüyle O seni hatırlar Giderken evrenin sonsuz yerine Siyah beyaz Gülüşlerin içinde Yaşam biriktirdiğin sevgiden yeniden doğar..
Gülüyle
O seni hatırlar
Giderken evrenin sonsuz yerine
Siyah beyaz
Gülüşlerin içinde
Yaşam biriktirdiğin sevgiden
yeniden doğar..
Yureginize saglik.Cok guzeldi dizeleriniz .Tebrikler
Selam ve Saygilarimlan..