Bak yine eylül rüzgârım Nidalar sabah hayrından esiyor Alaca siyahında dönerken vuslatlar Umudu ekmeğin ucundan katık ediyor Emeğini yorma..
Aşk melteminden esen rüzgârları Sensiz sislerin içinde kayboluyor Bak yine çiçeğin kokusunu solurken Anlara karışan bakışları yıkık viran oluyor Gülüşünü soldurma..
Gidişin dünyadaki bin yıllık karanlığı Üzerime tek tek sarmalıyor Hoşçakal oldu yokluğunda falların hali Renklerin matemine düştü yıldızlar Artık aydınlığım susma….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aydınlığım Susma.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aydınlığım Susma.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidişin dünyadaki bin yıllık karanlığı Üzerime tek tek sarmalıyor Hoşçakal oldu yokluğunda falların hali Renklerin matemine düştü yıldızlar Artık aydınlığım susma….
En zorudur hoşçakalları yaşamak.Ayrılığa dair izleri taşır tüm hoşçakallar.Güzel ve anlamlı dizelerini ve seni yürekten kutlarım.Selamlar,sevgiler.5 puanımı bırakıp çıkıyorum sayfanızdan.
Küçük bir virgülcesine penceremden sızıyor günüme..Anlamadım ki saatlerimi nerde yokluğa sürükledim, baktım ki akşam olmuş..Tadı yoktu hiç..Ya da ne tuzsuz bir gün daha doldu geçmiş defterime..Çoklaşmaya başlamadan kapamalı herhalde de, işte zaman yoklaması ağırdır..
5 dize..3 kelime..ben mi balyozlandım, sayfayı mı parçalasam..Niye zerafeti yok olsa da niye kullanmadı ki şimdi..Hepsini aldım çünkü sinir oldum..3 kelimeden oluşan tufan..Aslında değil..Yazıktır suçu yok harflerin asıl yaşanmışa bakmalı da neyse..
"Bak yine eylül rüzgârım Nidalar sabah hayrından esiyor Alaca siyahında dönerken vuslatlar Umudu ekmeğin ucundan katık ediyor Emeğini yorma.."
Burda da aynı durum 5 dize, 8 kelime..Bazen öyle komik olur ki bazı şeyler..Bilmeden binbir lakırdı..Duyda inan tipi..Sonra çoookk yıllar geçiyor bakıyor ki saçlar beyazlamış ama hala eskisindeki siyahı düşünüyor..Eylülünü gama döken siyahı..Susuyor çünkü konuşacak bir şey kalmıyor ..Ne acı..İğrendiği günleri geçmişinde..Deryay-ı aman..
"Aşk melteminden esen rüzgârları Sensiz sislerin içinde kayboluyor Bak yine çiçeğin kokusunu solurken Anlara karışan bakışları yıkık viran oluyor Gülüşünü soldurma.."
5 dize 10 kelime..Bir tanesi arada kanıyor..üzülse de arkamdan ağlasa da kalemi kırılmışsa benden de ağlamayla cevap alır..Zor değil..Acı..Kolayı en çok kolay olanı hayatın..Yeterki iste..Neler neler, neleri neleri ..Şahmeran..Bilekten boynuna dolanan, verdiği sarılık gözünde 'teninde değil'..
"Gidişin dünyadaki bin yıllık karanlığı Hatırıma bulutlar çökmüş gibi sarıyor Hoşçakal oldu yokluğunda falların hali Renklerin matemine düştü yıldızlar"
Son dize olmuyor..Burdaki tek kelime gülümsememe yetti..3 vakte kadar" halleri..Aman aman..Hiç de kötü bişi çıkmaz ne hikmetse kendisi de düştüğünden kalkamaz..olsun hayalin fallısı mutluluğun en hası..
Şimdi 3-5 lerden kalanlar..
"Suskunluğunu taşıyor yüreğim Bak yine eylül rüzgârım Alaca siyahında dönerken vuslatlar Aşk melteminden esen rüzgârları Anlara karışan bakışları yıkık viran oluyor Hoşçakal oldu yokluğunda falların hali Renklerin matemine düştü yıldızlar (Sakın konuşma) "
Yüreğinize sağlık..
Şiirle..
**Havin_** tarafından 5/11/2009 7:03:35 PM zamanında düzenlenmiştir.