Ömrümün virgülü Çelme taktık gülün bağ bozumuna Sanki idam mangasının Önünde duran sözlere dizili kavuşamayan sevdalar Kendi şarkısının adını gizleyen savunmasız gül tomurcuğu ağıt yaktı son besteye
Cam kırılınca etrafa saçılan su yeşili yuvarlanan duyguların dürüstlüğünü çarpıyor notalara Bir o kadar hasret kokuyor inci gerdanlıkları Mırıldanan uyku gibi rüyaları Öyle mahmur bir günde Aşk dizildi son besteye
İşte yine burda mevsimlerin ayrılık değmiş pusulaları kana dönüşmeyen gözyaşlarının uslupları önümde dizili Biriktirmiş gibi sensizliği çekecek duyguların, biçaredir halleri Öyle mahmur bir bakışla Aşk dizildi son besteye
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Beste şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Beste şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Cam kırılınca etrafa saçılan su yeşili _tüm şiirin rengi sanki... imgeleriyle, şiirin geneline yayılan ahenk unsurlarıyla bir bütün şiir, tutarlı. fakat "savunmasız bir yer tomurcuğu" öbeği biraz zedelemiş ahengi, zannımca. "yer tomurcuğu" bir anda soru işareleri getiriyor insanın kafasına. halbuki imge dediğimiz şey okunurken kendini çok öne çıkarmamalı. tıpkı bir masal kahramanının masala tüm olağandışılıklarıyla karışması gibi karışmalı şiire... onun dışında, beğendiğim dizelerdi.
(savunmasız bir yer tomurcuğu) katılıyorum çizgideki cümlelere savunmasız yer tomurcuğunda anlatmak istediğim boşluktaki sözleri yerleştıremedım doğrudur Anlatılan savunmasız gülden düşen tomurcuk ezilmeye mahkum o yüzden ağıt yakıyor ikinci anlamı ise surrealist bir kurgu topraktan yeşeren bir aşk tomurcuğu ezilmeye mahkum işte burda bunu üç kelimeyle anlatmak ustalı kgerektirir))) hatalar benim için çok teşekkürler ederim saygımla..