(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu düşüncelerin sifonu çekilmedikçe yerine sevgili Göle bu düşüncesizliklerin sifonu çekilmedikçe olsa daha çok uyacakmış. Izdırabınızı paylaşıyorum ve Çetin Altan'ın her zaman dediği gibi "Enseyi karartmayınız efendim!" diyorum.
Çok güzeldi içerik açısından. Protest şiirleri sevdiğimden midir, nedir? Bu şiirinize hayran oldum. Kutluyorum Ve bu şiirlere gerek kalmayan bir toplum diliyorum ki bahar çiçek böcek şiirleri yazabilelim biz de...
ben sizin şiirlerinizi gerçekten seviyorum hocam.. duyarlılığınız ve anlatımınız çok güzel. insana yakışır biçimde.. tebriklerim o kadar çok ki.. çağdaş toplumuz diye bas bas avazımız çıktığı kadar bağarırız ama malesef ne saygımız var, ne hakkımızı ararız.. umarım bu toplum düşüncesi biraz olsun değişir kanaatindeyim..
çok güzel bir konuya değinmişsiniz. mavidem e katılmamak imkansız şiiriniz yine çok anlamlı ,düşünmeye sevk eden bir şiirdi. herkez okumalı ve tekrar düşünmeli. sevgilerimle...
Nasıl çağ atlamaktır bu, ...............................düzen böyle döndükçe.. Söylesenize düzelir mi, temizlenir mi sizce, ......................bu düşüncelerin sifonu çekilmedikçe...
......................................pisliklerin üzeri örtülürken, Nasıl çağ atlamaktır bu, ...............................düzen böyle döndükçe.. Söylesenize düzelir mi, temizlenir mi sizce, ......................bu düşüncelerin sifonu çekilmedikçe...
gülümsettiniz beni...)) sifonlu benim de bir şirim vardı. ama kaderin bazen bizlere yaptıklarıyla ilgili... atamadım deftere siz benden daha cesaretli davranmışsınız. kutlarım sevgilerimle...
Günümüzde insanlar kendi pislikerinin üzeine bile sifon çekmeyi iş sanır oldu sevgili Göle. Doğru demişsiniz. Bu iş sen ben meselesi değil. Koro gibi, hep birlikte binlerce ve tek bir ağız gibi olabilmek.
"yeis öyle bir batatır ki düşersen boğulursun ümide sımsıkı sarıl ki seyret ne olursun" Herşeye rağmen umudumuzu taze tutmalıyız. Gül kokusu istiyorsak gül dikeceğiz. Hassasiyetinizi anlıyor ve sizi tebrik ediyorum...
Çekilir bir gün deyip beklemedeyiz.
Saygılar.