Okuduğunuz şiir 7.5.2009 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Münacat ...
-Ne zor geldik dünyaya , ne kolay gidiyoruz çiçek oluncaya kadarmış tohumların sertliği dokundukça birbirimize kırılıyoruz , eskiyoruz özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük !...-
Annemin gözleri beni ben senli günlerimi tarıyorum kirpiklerimde ıslak ıslak hasretin ağırlığı çökünce yüreğime dünya üzerime devriliyor toprak nefesimi soluyor oğul !...
Zaman; lav olup aktıkça özlemli bakışlarımdan akrep ısırığı izler taşıyor yüzümde gezinen yelkovan dizlerimi kesiyor dermansızlığı boşluğa uzanan ellerimin iklimler gelip geçiyor her teli kar kış boran mevsimli saçlarımdan
Hayat eteklerini toplamadan yalandünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Münacat ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Münacat ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük !...- .............................. Katılmamak mümkün mü bu dizelere? Seçkiyi kutluyorum, özgün bir şiirdi, saygılarımla...
Hayat eteklerini toplamadan yalan dünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !...
ÜSTADIM,KUTLARIM SİZİ.Harika bir şiir okudum kaleminizden...
sevgi sözcüğü yeter mi anneyle evlat arasındaki bağı anlatmaya? zamanı geldiğinde elbet göçüp gideceğiz bu fani hayattan ama herşey sırasıyla olsun. Allah evlat acısı tattırmasın hiç bir anneye. tüm kadınların evladı olsun olmasın anneler günü kutlu olsun.
Hayat eteklerini toplamadan yalan dünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !...
Günün şiirini ve şairini yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
-Ne zor geldik dünyaya , ne kolay gidiyoruz çiçek oluncaya kadarmış tohumların sertliği dokundukça birbirimize kırılıyoruz , eskiyoruz özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük !...-
epeydir rengi yoktu şirin kendi vardı..pir dönmüşsün kendi makamında..
Zaman; lav olup aktıkça özlemli bakışlarımdan akrep ısırığı izler taşıyor yüzümde gezinen yelkovan dizlerimi kesiyor dermansızlığı boşluğa uzanan ellerimin iklimler gelip geçiyor her teli kar kış boran mevsimli saçlarımdan
zamanın acımasızlığı ve özlemek, akrebin kızkacından kesik dizlere ,sesin ötesinde gözlerden boşalan çığlığa sarmalanan anlatım bambaşka fotoğraflara saplıyor insanı..
Hayat eteklerini toplamadan yalan dünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !... ______
Nasıl da güzel işlenmiş yüreğinizden kaleminize dökülen dizeler...mükemmeldi...
Hayat eteklerini toplamadan yalan dünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !...
-Ne zor geldik dünyaya , ne kolay gidiyoruz çiçek oluncaya kadarmış tohumların sertliği dokundukça birbirimize kırılıyoruz , eskiyoruz özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük !...-
**öze inmeden kelimleri incitmek değil mi ki o büyük yük..öz ve hassatı düşündüren dizeler..kutlarım kaleminizi saygılarımla*
"dokundukça birbirimize kırılıyoruz , eskiyoruz özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük " overdoz şaire, sesinin en yükseğine tırmandı mânâ, tüm mefhumlar yeniden değerlendi satırlarında sen anlattın, biz dinledik
-Ne zor geldik dünyaya , ne kolay gidiyoruz çiçek oluncaya kadarmış tohumların sertliği dokundukça birbirimize kırılıyoruz , eskiyoruz özde hassasız , sözde dikkatsiz eğilmeden, bükülmeden ,eksilmeden çoğalarak büyümek büyüklük değil ama büyük yük !...-
VE O YÜKÜN ARDINDA YA BÜYÜMEK GÜNEŞE BAKA BAKA ...
Yüreğinize sağlık İlayda hanım insan Annesinin yaşadıklarını yaşamaya başlayınca onu çok daha iyi anlıyor merhametli yüreğiniz hiç susmasın kocaman sevgilerimle hayırlı geceler:))
Ben kışa yatayım Sen güneşe Sen ısın ben üşüyeyim Sen gül gülebidliğince Ben öleyim ölebildiğimce Mevsim aynı olsun amma Ben ortasında olayım Sen artısında Yeterki sen doğru tartıl Yaşamın tartısında Yüreğin ağırdır bilirim Bilirim oğul...
"Hayat eteklerini toplamadan yalan dünyanın avlusundan ruhum açılmadan dönülmezliğin seferine son kez son bir kez yüklenip sesini yüzünün elifine yüzümde gezinse varlığın olmaz mı ? oğul !... "
harikasın sevgili hüzzam.. sevgim saygım tebriklerim günün şiirine ...çok değerli şairine...
SABİHA KÜÇÜKTÜFEKÇİ tarafından 5/8/2009 1:44:18 AM zamanında düzenlenmiştir.
dostun şiirlerini özlemiştik... çokkk uzun zaman olmuş görmeyeli buralarda inşallah sağlık sihhat afiyettedir... yoruma gelince bu sevinçle yorum falan olmaz bir diğerine inşallah hoş geldiniz dost sevgi ve saygı ile her daim..
burkula burkula boğazım düğüm düğüm yutkunarak okudum tatlı bir sızı alp içime sayfandan gitmeden önce egenin zeytin kokulu akşamlarından topladığım kekik uğultularına banmaş papatyalarımla erguvanlarımı döküyorum sayfanıza....buram buram misler gibi koksun diye....sende zahmet olmassa bir tas su dök arkamdan bir daha gelmem adına.sevgiyle kal ustaaaaaaaaaa...
şiire ve şaire
teşekkürlerim ve kocaman tebriğimle
Sevgimle
her daim