yokluğun göz kapaklarımda ağırlaştı iyice... rüyalardan sıyrılıp şafağa sarılacağım bu gece. ve yavan sevmelere inat güller sunacağım aşkın ateşine, pervane misali yanacağım işte, göz göre göre…
yokluğun kiralık bir katil . bekliyor sanki eli tetikte. sezmesin adımlarımda en ufak bir sendeleme sıkacak hemen ,naif düşünceme küfürler ede ede…
yokluğun yeni bir romanın önsözü sanki… başlayıp okumaya kendimi yitireceğim korkarım tutunamayacağım içinde, ve girdabında gark olacağım, derdimi içime çeke çeke…
yokluğun çilekeş şiirler silsilesi, birbirine ulayıp kelimeleri mavi gökte bir kuşak yapacağım. mai hülyanı alacağım senden yalnız bir yana bırakıp tüm şiirleri ve aşk yetimlerine okuyacağım içli içli...
yokluğun yalnızca bir kelime aslında ince bir berceste olup
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
yokluğun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
yokluğun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sonumu biliyorum çünkü yolun sonunu görüyorum bir nefeslik ihtimal bile olmayan ama istiyorum yinede...yavan sevmelerin kirli ellerinde yitmektense, bir kere ve derinden adam gibi yanmayı ve dudaklarımda ateşinin tadı fani olmayı...gerisini romanların ön sözü yada çilekeş şiirler silsilesi düşünsün...ve ben bir kere daha olsa şansım senin ellerinden düşeceğim berceste olup dizelere...tekrar tekrar... nefis...
çokca teşekkür ediyorum arkadaşım beğenin ve derin yorumların için, her ne kadar böcekleri senden önce toplasam da, küsmece yok. resmini değiştirmeyi dene bi istersen, çiçek falan koy, belki bir uğur böceği uçar gelir. bak başka kimseye vermezdim bu tüyoyu :) gerçi portede takılı kaldım ama neyseeeeee... :)
yalnızca bir kelime aslında
ince bir berceste olup
yeniden
/düşeceğim elinden/
dizelere…
....
Yokluğun en güzel anlatımı heralde. Tebriklerimle geç kalmış olsamda.
Selam ve saygılar.