(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.......Doğum Günüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
.......Doğum Günüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çarelerin kolayca tükendiği yaşlarda, dünyayı değiştirmenin imkansızlığını anladığımız yaşlarda, çocukluğa bir özlem,bir dönüş isteğini ifade etmese de, çocukluğumuzun,var olmanın bu dayanılmaz ağırlığından azade varlığını hissetmenin insancıllığı...
35 yaşın kutlu olsun Celal abi(erkekler 35 den sonra, kadınlar 29 dan sonra yaş almazmış) bir dahaki doğum gününe daha mutlu daha umutlu şiirler olur inş... saygılar
Tebrikler...Nice nice mutlu sağlıklı doğum günleriniz olsun dilerim.Kutluyorum...Esenliklerle kal. Şiir de mükemmeldi.Yüreğine sağlık...Sevgili Celâl bey. Saygılarımla selamlar... Allaha emanet olunuz.
Ardınızda bıraktığınız yıllardan güzel geçsin yaşayacağınız yıllar. Gecikmiş dileklerimle..mutlu olun, mutlu kalın.nice yıllar gülümsesin size...saygılarımla.
gidildikce yol ,uzadikca ömür, heybesini doldururmus insan, kimine en cok sevgi dolarmis...doldukca sevgi hafiflermis hayati tasima yükü....
ben de heybene o sevgiden bir kucak dolusu birakiyorum... her daim can dostumsun, uzun yillar diliyorum sevgiler ve güzellikler yolundan hic eksilmesin....
iyi i doğdunuz,iyiki varsınız.her doğum günü geçmişe gidilir ve gelinir.önemli olan hiç birinden pişmanlık duymamaktır.güzel dizelerinizi okumaktan mutluyum.tebrik ederim.
eh aşk olsun ağabey dünden bir çıtlatsaydınız kulağıma pasta falan keserdik... hiç haberimiz olmadı inanın...
ben senin hüznünün kaynağını anladım düğüm düğüm kadehine düşenleri biliyorum her doğum günümde bende hissederim...
Bizim mevsim bundan sonra böyle hem umurumuzda değil sisi hüznü hem çok umurumuzda... kısa yada uzunluk değil kaygımız dostluklarla sevgilerle ve paylaşımlarla mutlu olmak....
Ah ah ben dün hıdırellez yaparken sokaklarda Ahır kapılar'da senin özel gününü nasılda es geçmiş bu kardeşin... Canım abim önce özrümle, sonra tüm kalbimle kucaklıyorum seni, yanaklarındanda öpüyorum tüm sevgimle... Nice yıllara şiir tadında yaşa, seni hep seven kardeşin.
Okkalı bir şiir yazmışın yılların birikimi, günün kutlu, sevgilerin bol ola...o kaa:)
o gülümseme yüzünüzden hiç ama eksik olmasın değerli şair dost sevgili celal... .. sevdiklerinizle birlikte " şiir gibi nice mutlu yıllara ..." sevgim saygım her daim..
ne güzel bir günde doğmuşsunuz Hızır'ın gezindiği Hızır gibi yetiştiği bir gün... Daha nice yıllara sayın Çalık... Şiire tebrik ve beğenilerimi bırakıyorum... Selam saygı ve dua ile...
Kutlu olsun doğum gününüz...İyi ki doğdunuz. Bu gün hıdrellez aynı zamanda,nemutlu bir tesadüf! Gönlünüzce,içinizde estiğince sağlık ve huzur dolu mutlu seneler diliyorum sevgili Kardan Adam size. Hüzün sizden uzak kalsın. Bize değerli bir şiir daha okuma fırsatı verdiniz. Tebrik ve dua ile...
yanağımda bir çift çocuk gülüşü bugün benim doğum günüm *************************************** O gülüş hiç eksilmesin nice hayırlı yıllara efendim sağlıkla afiyetle
doğum günün kutlu olsun iyiki doğmuşsun ve seni yetiştiren ailene saygılar olsun adam gibi adam dahası insan olmaayı amaç edinen bir kişi olmuşsun insanlığa lazımsın onun için uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim sevgiler başarılar
////////*******////////********////////**********/////******* ......*D*O*Ğ*U*M *G*Ü*N*Ü*N*Ü*Z* K*U*T*L*U* O*L*S*U*N*.... //////********////////********/////////**********/////******** Hocam yeni yaşınızda önce sağlık ve mutluluk diliyorum iyiki varsın iyiki sizi tanıdık.o güzel şiirlerinizle bizlere buyük keyf aldırdınız öncelikle çok teşekkür ediyorum hayatta en önemli sağlık dilerim hayatınız boyunca hep mutlu ve huzurlu yılları tüm sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte yaşarsınız. en kötü gününüz mutlu olduğunuz gün olur dileklerimle. sevgi ve saygılarımla.. ////////*******////////********////////**********/////******* ......*D*O*Ğ*U*M *G*Ü*N*Ü*N*Ü*Z* K*U*T*L*U* O*L*S*U*N*.... //////********////////********/////////**********/////********
uçurtmamın ipi düştü kadehime düğüm düğüm yanağımda bir çift çocuk gülüşü bugün benim doğum günüm
Öncelikle doğum günün kutlu olsun ağabey. İyi ki doğmuşsun seninle birlikte çok güzellikler doğmuş. Bir ay sonra nasipse tekrar kutlarız ağabey. Sağlıklı mutlu yaşa. Yine güzel bir şiirdi. Saygı ve selamlarımla.
Nice senelere sevdiklerinle beraber, saglik ve huzur icinde insallah..!
Saygim Sevgim Her Daim..!
====
Can Baba'dan bir siir gelsin sana;
Boşver Be Yaşı Başı
gönlün ne kadar şık sen ondan haber ver.. şöyle atıp koyu grileri-siyahları sabahtan, sarı bir kaşkol atabiliyor musun boynuna, ondan haber ver...
koyma bir kenara yüreğini, aç kapılarını, gelene geçene yol verme girsin diye içeri ama gömme başını toprağa bir çift güzel göz uğruna bilirim yine yeşerecek bir çiçek bulursun bir dalda, ama aklını kaybedecek bir aşk varsa avuçlarında, bırak aksın yollarına...
yağ geç, yık geç, kimse inanmazsa inanmasın... sen inan yüreğine, hem ona geçmezse kime geçer sözün ? büyü büyü...
bak ellerin ayakların kocaman aklın da maaşallah yerinde e ne diye tutarsın yüreğini uçmasın diye... akıllı ol, yüreğin gelir peşinden boşver yaşı başı aşk var mı aşk, sen ondan haber ver ?
takılmışsın yüzündeki gözündeki çizgilere... o çizgilerin yüreğine neler kazıdığını düşün, atmak mı istiyorsun kendini bir dereye soğuk bir kış günü, öl gitsin..! parayı pulu savurup, bir balıkçı köyünde balık tutmak mıdır isteğin ? savrul gitsin..!
boş ver be yaşı başı, kim tutar seni kim... kendi yüreğinden başka kim ? aklını al da öyle git, ister bir duvara, ister bir odaya, ister kıra bayıra vur da git dert etme ellerini, onlar da gelir seninle bırakmadıkça birine... o biri de gelir gerçekten istediğin oysa, seveceksen ve öleceksen uğruna... yaşa be, yaşa da öyle git, gireceksen toprağa...
yaş 70'e gelse bile, hayat daha bitmemiş sen mi biteceksin ? çekeceksen bile bayrağı, yaşadım ulan dibine kadar diyemiyecek misin...
Sevgili nevin anlatsam yalan gelir 9 gündür dışarıdayım çocuk göçürmüş gene bilgisayarı 12 de girmeyi başardım lakin ne msn kalmış ne flash player yarın 12 ye kadar vakit geçerli hepsini tango isterim :))))) çok sevgi saygı ve özlemle iyi ki varsınız dostlar olmasa insan varlığının ne önemi var
kadehin yanına düğümsüz bir ip hediye ediyorum .her güzel şiirde bir düğüm her güzel ana bir gülümseme ile nice düğümler atmanız için...seneler size huzur versin...varolun.
K ar taneleri yüzüne vuruyordu dün A dımların paytak, konuşmaların yarımyamalak R esmin vardı ananın kucağında, yarı uyuyarak D erlerdi ki bir gün şair olacak, çok sayılacak A şkları olacak, evlenecek, çocukları doğacak N edenli, nedensiz gönül kalemiyle yazacak A nlayanları, sevenleri çok olacak D oğruyu baş tacı yapıp, sevgi dokuyacak A lın terini bilip, öyle yaşayacak, etrafa da saçacak M aziyi şiirlerinde anlatıp dostlarınla paylaşacak!...
size şiir yazmak ne haddime can dost, nacizane karalamalarımdır ancak, kabul etmeniz büyük bir zariflik ve mütevazilik...kocaman selamlar gönderiyorum...mutluluk köleniz olsun, dilediğinizce kullanın...:)
eğer şair kendine yazıyorsa şiiri gözyaşlarıyla söndürecektir mumları demek geldi içimden Geceye anlam veren bir şiirdi Doğum gününüzü en içten duygularla kutlarım Saygılar
Sevgili Nesrin Hanım Öyle çok sevindim ki bu tesadüfe anlatamam belki de 6 mayısta doğduğum için ben 5 yaşında taşlardan heykel yapmaya çalışırdım hep böyle ekzantirik işlerle ömrüm geçti bir baltaya sap olamadım sanat aşkından dediler ki bir gün bana aylak adamlar için 2 yol var 1. politika (hiç hazzetmem yalan dolan bilmem) 2. dediler edebiyatla uğraş şiire bulaş (bunlar da yalan dolan belki Fuzulinin deyimiyle ama kurban olayım ben bu yalanlara sanatsal değer taşıdıkça Çok sevindim
ben de sizin yeniyılınızı kutluyor gönlünüzce bir yaşam diliyorum
Hıdırellez günü doğmak nasıl bir duygu? Bugün doğanlar arasında hep kalite şairler mi var? Bir yıl önceki doğum gününde 24. yaşınızı kutlarken de bugünkü duygularınıza sahip miydiniz? ..... Daha pek çok soru sorabilirim Kardanadam ama susup, şiiri bir kez daha okuyacağım. Kusura bakma.
İyi ki doğdun ve iyi ki arkadaşımsın. Sevgilerimle.
deryaxderya tarafından 5/6/2009 1:11:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
peylediğim gamzelerde güller kuruyor soluyor tüm resimler bildiğim sevdiğim lâl rengi bir akşama koşuyor tükendi çareler acı-tatlı bir kederdeyim
uçurtmamın ipi düştü kadehime düğüm düğüm yanağımda bir çift çocuk gülüşü bugün benim doğum günüm ...................... Tümüyle çok güzel bir şiir olmuş Kutlarım,selamlarım efendim
gönülden kutluyorum kaleminizi..
yazan yüreginiz var olsun..
güzele sevgi ile..
.......