(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kararlı Piç Usturalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kararlı Piç Usturalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sömüren düstura bilenirim mutlak çoksesli dostluklar kurar düşevim ana rahmine geri dönemem ancak birey olma uğrunda emek sürerim ............... o sürülen emekler elbet bir gün filizlenip (-kıraç bırakılan topraktan bir asi-l küheylan gibi) gün ışığına çıkacak dost. bu emekler boşa gitmeyecek eminim. ... yüreğinize sağlık
ana rahmine geri dönemem ancak birey olma uğrunda emek sürerim
birey olmak emek,yürek,cesaret ister.bze bu değerleri kazandırdığınız için size teşekkürler. şiiriniz yine çok etkileyici olmuş.söylenecek çok şey yok.kaleminize sağlık. Merve KUZGUN balaban Kent Şairleri
Tarihde ve geçmişte, şairlerin kalemleridir en keskin kılıçlar..şiirlerinize yorum yapmak değildir haddim...ancak imza attığınız her eserinizi haz alarak okumak ve yaşamaktır ,hecenin asaleti ve bilgenin ışığında..şiirin evrenselliğini hissedebilmektir,anlatılmak istenilenlerde...paylaşımınız için bu eserde,teşekkür ve saygılarımı sunarım,iyi geceler dileğiyle...
Ummandi coookk derin bir umman, birer damlasi, birer yudumu bile cok sey anlatip ögreten harika bir umman... Cay icin tesekkürler üstad. Sevgi ve selamlar...
sizi okurken yaşamdan bir şeyler alıyor insan, insanlık birikimimiz gelişiyor, yaşama bakışımızda yolumuza ışık tutuyorsunuz, sonsuz teşekkürler hocam!
Bu şiir ise inanın bir başyapıt, zaten birkaç sitede de tanık oldum şiir patlamış, ama siz bunları insanlar okusun diye yazıyorsunuz, sanıyorum ki kurdeleleri, uğur böceklerini çoktan aşmış insansınız, yoksa her gün şiirlere boğarsınız burayı ama gerek duymuyorsunuz!
Neyse değerli hocam, haddimi aşmayayım, kaleminizin yolundayım, saygılarımı sunarım.
Yine geldim, şiiri tekrar tekrar okudum, söylenenecek ne çok şey var şiirinizde...
ana rahminden bahsetmişsiniz kimse ana rahmine geri dönemez çıktık ordan bir kere dönme şanşımız yok çıktığımız andan itibaren bakılmaya muhtacız büyüdüğümüz zaman sorumluluklarımız daha da artıyor birey olduğumuzda emek sürmeliyiz özsaygımızla durmalıyız yaşamda...
şiirinizi çok beğendim eline emeğinize sağlık hocam
Gülşah
Gülşah YÜCEL tarafından 5/5/2009 12:47:53 AM zamanında düzenlenmiştir.
Oldukça emek verilmiş bir şiir olmuş sevgili hocam, sahici betimlemelerin sürüsüne bereket, kurgu için söylenecek söz eksik kalır, bir sanat adamının kaleminden şiirin derinliğini kavramak çok keyifli!
Elinize, emeğinize, duyarlı yüreğinize, ille de usta kaleminize sağlık hocam, zevkle okudum şiirinizi, büyük keyifle...
Üstad kaleminiz bu kez de müthiş coşmuş, şiir gireceğinizi söylemiyorsunuz ama hocam, tiyatroda söylerdiniz! Tüm şiiri beğendim, favorilerime aldım bile, izninizle sevgili hocam. Kaleminiz uzun soluklu olsun, hep başımızda olun değerli hocam.
Hocam şiirinizi okuduktan sonra bir daha gözden geçiriyorum olup-biteni, ne kadar az seviyor insanlar birbirlerini, herkes kuyu kazma modunda birbirleriyle yarışıyorlar... Bu pislik içersinde ömür tüketen biz şanslı insanlar diyeceğim, tiyatro oynuyoruz, sayenizde kitap okuyoruz, demokratik bir ortamda tartışıyoruz, şiir ve öykü yazıyoruz, gitar çalıyoruz!!!
Hocam yine harika ve çok çok anlamlı bir şiirle bizi yönlendiriyorsunuz, ne mutlu ki sizin öğrencinizim!!!
çoksesli dostluklar kurar düşevim
ana rahmine geri dönemem ancak
birey olma uğrunda emek sürerim
özsaygınla dur ekmeğinin izinde
hesapsız bakan çocuğun gözüyle.
----------------------------------
HARİKA BİR ŞİİRDİ DERSTİ ÖĞRETİLESİ OKULLARDA ELLERİNE DUYARLI YÜREĞİNE SAĞLIK. BİREY OLDUĞUNUN BİLİNCİNE VARABİLSEK ÇÖZÜMLENECAK SORUNLAR ELBİRLİĞİYLE.
TAM PUAN BİLE AZ