çok iyi yalanlar söyle, iftira atmalısın böyle, dedikoduyu yap şöyle, laf taşıyacaksın föyle, alaya edeceksin köyle, kula kulluk edesin köle, bize desinler çok iyi toplum.
yolda eşitlik narası at, adam olanı hemen sat, rüşvetle alacaksın kat, hediyesi olsun lüks yat, kadınlar ile mutlak yat, her çiçeeğin balını tat, kul hakkıya kasten çat, kadehli duble rakıyı at, ayrıca o kumarı da kat, bize desinler çok iyi toplum.
kendine yapasın vizyon, yarınlara belirle misyon, izle pijamalı televizyon, peşi sıra bir sinevizyon, arada bir yap revizyon, ekle ona hacmi emisyon, ev emlaktan al komisyon, bize desinler çok iyi toplum.
kutsal devletin malı deniz, yemesini bilmez kişi keriz, amirimle afiyetlerle yeriz, çok çalışana enayim deriz, hışım ile becermek isteriz, bir bileni erkten alt ederiz, isterik bulunca haz isteriz, bize desinler çok iyi toplum.
din iman ile ilâni erk dileriz, her yerden ot gibisi biteriz, çok bilimsel çalışmak isteriz, üç maymunu makama iteriz, sanat diye resimler çizeriz, kokteyl kadehlerini dizeriz, ses çıkmaz eşeklere bineriz, bize desinler mükemmel toplum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çok İyi Toplum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çok İyi Toplum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendine yapasın vizyon, yarınlara belirle misyon, izle pijamalı televizyon, peşi sıra bir sinevizyon, arada bir yap revizyon, ekle ona hacmi emisyon, ev emlaktan al komisyon, bize desinler çok iyi toplum.
iyi bir ders vermişsiniz sağ gösterip sol vuranlara!..
her türlü kötülüğü yaparlar sonrada en yiy toplum naraları atanlar utnasın!..
layık olduğumuz şekilde yönetiliriz her işyerinde...
din iman ile ilâni erk dileriz, her yerden ot gibisi biteriz, çok bilimsel çalışmak isteriz, üç maymunu makama iteriz, sanat diye resimler çizeriz, kokteyl kadehlerini dizeriz, ses çıkmaz eşeklere bineriz, bize desinler mükemmel toplum.
malesef bütün yazdıklarınızı bilerek ve isteyerek yapıyoruz. taşlama yaparak toqlumu düzeltmek isteyen temiz yüreğinizi kutlarım..
tebriklerimle...