(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAKIŞ AÇISI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAKIŞ AÇISI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dindarı dincilere ezdirmez âlim Mustafa Kemal bir dehâdır arif Aklı selim erkte kalmalı hamiyet Baş tacımızdır bu lâik Cumhuriyet.
Bakış açısı ile mükemmel bir felsefe doğmuş oldu böylece, tüm etnik köken ve inançlara eşit mesafede duran milli duygularla dolu bilimsel düşünen aydınlık düşüncenizi kutlarım üstadım.
Bir bilene hep birlikte gidelim Ona gerçek doğruları diyelim Vereceği cevap olsun haktan Dem vursun hak ile hukuktan.
Kutsal cennetin öteki adı irem Asil efendi olur kerim ile kerem İlimsel bir tablo resmini çizelim Kalbine harbi hakikatları dizelim.
Çok çatışan sayılıyor bir suçlu Önyargı keskin kılıçtır iki uçlu Evime girmiş ise katil elli kere Her gelecek hırsızı serdim yere.
Elli kere olursa potansiyel suçlu Katil hırsız sayılmıyor hiç suçlu Her olay ayrı incelenirse ilimsel Adaletli kararlara varılır selimsel.
Firdevs, iremden en güzel köşe İçine kalın kutsal buruları döşe Taştan mağarası iki çıkışlı ve dar Gül bahçesinde şen oturur o yâr.
Bağımsız olmalı bilimsel yargıç Her sözle balık tutamaz dalgıç Zaten hep onun başına geliyor Kesin suçludur, cümleleri eliyor.
Çok çalışanları becermek moda İlim irfanlar üstüne içiyor soda Daldan dala atlıyor üç maymun Temel değerlere kelepçe somun.
Dindarı dincilere ezdirmez âlim Mustafa Kemal bir dehâdır arif Aklı selim erkte kalmalı hamiyet Baş tacımızdır bu lâik Cumhuriyet.
Sayın Temiz güzel bir şiirdi inci inci dizilmiş dizleriniz güzel dörtlükler dörtlükler birleşmiş bu güzel şiir oluşmuş tebrik ederim,yüreğinize sağlık,kaleminiz daim olsun,saygı ve selamlarımla
Mustafa Kemal bir dehâdır arif
Aklı selim erkte kalmalı hamiyet
Baş tacımızdır bu lâik Cumhuriyet.
Bakış açısı ile mükemmel bir felsefe doğmuş oldu böylece, tüm etnik köken ve inançlara eşit mesafede duran milli duygularla dolu bilimsel düşünen aydınlık düşüncenizi kutlarım üstadım.
Saygılarımla.