Merhaba can... Canımdan can çıkarcasına Seviyorum dediğim Vefasız adam Merhaba...
Yüreğimdeki sonbaharın Kışa döndüğü şu günlerde Sona yaklaşanların aceleci telaşı içinde Cümleleri talan edercesine yazıyorum sana...
Bir zamanlar Bakışlarımdan hayatı içerdin Hatırlıyor musun? Dudaklarıma takılıp kalan O yaramaz Çocuksu tebessümü Ne de çok severdin Nasıl da tasasız çıkardı kahkahalar içimden Firari bir sevincin coşkusuyla...
Kımıldamadan seyrederdin salınarak yürüyüşümü Ve Nasıl da dinlerdin Doyumsuz bir melodinin Notalardan sekişi gibi Ayak seslerimin taşlara düşüşünü Sonra ayrılık Sonra kahır Sonra yalnızlık besteleyişini...
Oysa Nedensiz nedenlerin arasına sıkışıp kalan Cevabı olmayan sorular bekleşirmiş Çıkmazların keskin duruşlarında... Her adımda duvarlar dikip durmuştun yoluma Zincirler vurmuştun Gönül bahçenin kapısına Ve Boynu bükük bırakmıştın Çerçeveleri dökülmüş bir resmin Tam ortasında...
Kirpiklerimin her kapanışında Gözkapaklarımın arasına yerleşmek miydi Zulmün en acımasızı? Ya da Her başımı yastığa koymaya kalktığımda Kulaklarımda çınlayan sesin miydi Adına kâbus dedikleri Çözememiştim uzun zaman...
Pencereme vuran yağmurun yıkadığı Camlara bakarken Dalgın ve yalnız İçimde yeri doldurulamayan bir boşluk... Sorular ardarda sıralanırken Bir şimşek çakıyor ansızın ve anlıyorum ki Seni çoktan söküp atmışım... Elimi göğsüme götürüyorum aniden Ne bir öfke, ne bir kızgınlık Yavaşça çekiyorum perdeyi...
Can diye başlamıştım Anlaşılan bir masalı daha bitirmiş Hayat denen mefhum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEFASIZ ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEFASIZ ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba can... Canımdan can çıkarcasına Seviyorum dediğim Vefasız adam Merhaba... ==================== Bir zamanlar yaşanan mutluluklar hazana dönüşebiliyor.. Mutluluk kalıcı değil....Acılar sarmış çepe çevre ... Hüzünlüydü hazan dı sanki şiir . Yüreğiniz var olsun Saygılarımla ...
Koca yürekli Can Bacım şiir yazmış yine...Hem de sesini vermiş şiire.. Çok güzeldi hem okuyup hem dinlemek...Yürekten kutlarım...Selam ve Sevgimle..Bir de Saygım var hep....
Merhabalar, yaklaşık 1 yıl aradan sonra kaleminizle tekrar karşılaşmak çok güzel. Duygularını bu kadar dolaylı ve aynı zamanda bu kadar açık anlatabilen birine daha rastlamadım. Şiirleriniz kendilerini asla unutturmuyor... Yüreğiniz daima sağ olsun... Kutlarım...
"Can diye başlamıştım Anlaşılan bir masalı daha bitirmiş Hayat denen mefhum..."
Hüzünlü dizelerle gelen güzel bir şiirdi... Son derece içten. Yalan dünyanın masal hayatlarını yaşamaktayız. Acı uyanışlarla... Kutluyorum yürekten. Selam ve saygı ile...
Şiir konu itibariyle hüzün veren bir konu Vefası yok insan denen canlının ölürüm biterim sensiz yaşayamamla başlayan nice aşk "cehenneme kadar yolun var" la bitmiştir. bu yönüyle şiir çok güzel. Ama şiirin bana göre anlatım sorunu var edebi kelimeler cümleler kullanma amacı var şiiri süsleme amacı var şairin oysa onlarsız şiir daha güzel ve akıcı olacak eminim. Mesela araya girip hatırlıyor musun? diye sormana gerek yoktu bence mesela Firari bir sevincin coşkusuyla... nasıl yani? sevinç neden firari zaten mutlusun neden firar etti sevinç üzgün ve mutsuz olursun da arada bir sevinirsin firari sevinç buraya yakışmaz mı? Kımıldamadan seyrederdin salınarak yürüyüşümü neden kımıldamadan? esas duruş mu? kımıldamadan demesen anlam kaçar mı? daha mı güzel olur? Sonra ayrılık Sonra kahır Sonra yalnızlık besteleyişini... sana bakıyor ayak seslerini dinliyor onun düşünceleriyken son satırda yalnızlığı besteliyor anlam kayması var Çerçeveleri dökülmüş bir resmin Tam ortasında... neden çerçeveleri olan bir resim var? bir resim varsa bir çerçeve yokmudur? çerçeveler demektense çerçevesi dökülmüş bir resim yada çerçeveleri dökülmüş resimler denmeli değilmi? yapıcı yorum yaptığımı düşünüyorum umarım kızmazsınız bir çok şair olduğunu zanneden tahammülsüz kişiler gibi
simsiyah69 tarafından 4/29/2009 11:28:01 AM zamanında düzenlenmiştir.