Farkında mısın, vefasız sevgili ? Kaç şiir oldu, adını bile anmıyorum içinde Demek ki sen, son çarem değilsin …! Bulunmaz hint kumaşı da değilsin, Sensiz de yaşandığını, öğrendim… Sevgisiz yaşanmıyor ama, sensiz değil, Sen olmadan da, yaşam sürüyormuş, Güneş, yine aynı yerden doğuyor, Yine ufukta solup, kayboluyor… Akşam, yine kollarını sarıyor, Karanlıklar, yine koynuma giriyor… Sensiz masalarda da, efkar çekiliyormuş, Bana bunları sen öğrettin… Kimin koynunda olursan, ol Kimin beline dolanırsan, dolan Duman gözlerini yakan sevdamı, Kimin yüreğinde söndürürsen, söndür Umurumda bile değil artık… Farkında mısın bilmem, ben unuttum Gözlerinin rengini bile hatırlamıyorm, Sahi; ne renkti, senin gözlerin …!? Acaba, adını hatırlar mıyım ? Aman be, o da dert mi !? Ayşe, Fatma, Yada Gül… Benim olmadıkça, neyime gerek !?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Evet sevğili Gülay hanımım, can dostum, değerli arkadaşım...Bu çooook çoook özel sevda. Benim sevdam bu. Onu yaşayan bilir. Yaşadığım kişi bilir...Yaşatanlar bilir ancak. Onda bir yaşamın öyküsü dizili. Onda yarım asıra varmış ve de geçmiş bir ömrün sevdası gizli. Onda çaresizliklerin getirdiğ hasretin feryadı saklı. Onda ömür verilmiş sevgilinin bırakıp giderek başka yaban belleri sarmasının acısı var. Onda ağlamaktan rengini kaybedip duman rengine dönen, kan çanağı gibi olup geceler boyu, yıllar boyu ağlayan gözlerin sevdaya adadığı bir yaşam var. Öyle bir yürek isyanı ki bu, ölümün eşiğine gelmiş bir aşığın son anında sevdiğine gönderdiği mesaj var.Diyor ki; " ARTIK ÖLÜYORUM. SON ALARIMI YAŞAMATAYIM. ARTIK BU SEVDA VE SADAKAT ATEŞİNİ, AŞKINI VERİP DE KİMİN YÜREĞİNDE SÖNDÜRÜRSEN SÖNDÜR.UMURUMDA DEĞİL..." diyerek, ömrünün en büyük isyanını yapıyor ve Umurumda değil demekle büyük aşkının en büyük itirafını yapıyor.Bu öyle bir sevda işte... Tabii ki anlayana. Anlayabilenler.... Sevgilerimle.Yorumuna teşekkür ederim.
Bana bunları sen öğrettin… Kimin koynunda olursan, ol Kimin beline dolanırsan, dolan Duman gözlerini yakan sevdamı, Kimin yüreğinde söndürürsen, söndür Umurumda bile değil artık… BU UMURUMDA DEĞİL ARTIK, VARYA NE KADAR ÇOK UMURUNUZDA OLDUĞU ANLATIYOR BU NE SEVGİ BÖYLE ANLATMASI BİLE ÇAPRAŞIK