Farkında mısın, vefasız sevgili ? Kaç şiir oldu, adını bile anmıyorum içinde Demek ki sen, son çarem değilsin …! Bulunmaz hint kumaşı da değilsin, Sensiz de yaşandığını, öğrendim… Sevgisiz yaşanmıyor ama, sensiz değil, Sen olmadan da, yaşam sürüyormuş, Güneş, yine aynı yerden doğuyor, Yine ufukta solup, kayboluyor… Akşam, yine kollarını sarıyor, Karanlıklar, yine koynuma giriyor… Sensiz masalarda da, efkar çekiliyormuş, Bana bunları sen öğrettin… Kimin koynunda olursan, ol Kimin beline dolanırsan, dolan Duman gözlerini yakan sevdamı, Kimin yüreğinde söndürürsen, söndür Umurumda bile değil artık… Farkında mısın bilmem, ben unuttum Gözlerinin rengini bile hatırlamıyorm, Sahi; ne renkti, senin gözlerin …!? Acaba, adını hatırlar mıyım ? Aman be, o da dert mi !? Ayşe, Fatma, Yada Gül… Benim olmadıkça, neyime gerek !?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BENİM OLMADIKÇA !... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BENİM OLMADIKÇA !... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.