İlikle iklimleri düğmelere Bir bir Düşme sakın tutun Sığın yaradana Duaların karmaşası yoktur Onlar kabul edilen yürek acısıdır Acının tarifi yok Çekiyorsun içine sönmeyen volkanlar gibi O Fışkırıyor sen yeniden doğuyorsun Süt rengi boyaya birde kırmızı Karıştırınca elde ettiğin renk Pembe bir dünyanın rengidir Ah ne yaman bir tariftir Kızıl kayboldu bak ufkun yerini pembe aldı Acıları yenmenin tek yolu bu Bırak deli desinler Belkide akıllı Baktığını görürsün ki pencerenden Senin gördüğünü göremeyen bir yerlerde Saklanır seni bilemeyenler Bazen acıdır yaşam Ve o kadarda güvenilmez Bıçaklarını göremediğin Bir yabancıdır Vurur hançeri sırtına Düşman olan zaman görünse de O değildir aslında Asıl olan Sen kendini nasıl görüyorsun Aynada O şekil yansır sana Bütün anlar.. Sayfalar Umutlar Eğer inancın varsa Tek yaradana Sonsuzluk olur Gökyüzünde bahar …
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşam Bazen Acıdır- 3- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşam Bazen Acıdır- 3- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREĞİNİZE SAĞLIK...
KUTLARIM.....
SAYGILAR....