Üşüyen çiçekler Güneşsiz gölgelerde solarken Kan yangını yüreklerde hasret ağlıyor Ağlıyor dünde doğan Yarının çocukları gibi Talan edilmiş bir dünyanın Sabahı olmayan gecesinde Mutlu olmak varken ezelde Şimdi masallarını dinliyorum Uzak zamanların içinden kopmuşum Yarının bu gününde, Doğmanın buruk hüznüyle Ezele mendil sallıyorum Uçsuz bucaksız bir meçhule Sonsuzluğu bekleyen umutlariçinde Yürekler dolusu özlemlerle Sana geliyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNDE DOĞAN YARININ ÇOCUKLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNDE DOĞAN YARININ ÇOCUKLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şüyen çiçekler Güneşsiz gölgelerde solarken Kan yangını yüreklerde hasret ağlıyor Ağlıyor dünde doğan Yarının çocukları gibi Talan edilmiş bir dünyanın Sabahı olmayan gecesinde Mutlu olmak varken ezelde Şimdi masallarını dinliyorum Uzak zamanların içinden kopmuşum Yarının bu gününde, Doğmanın buruk hüznüyle Ezele mendil sallıyorum Uçsuz bucaksız bir meçhule Sonsuzluğu bekleyen umutlariçinde Yürekler dolusu özlemlerle Sana geliyorum…
Üşüyen çiçekler Güneşsiz gölgelerde solarken Kan yangını yüreklerde hasret ağlıyor Ağlıyor dünde doğan Yarının çocukları gibi Talan edilmiş bir dünyanın Sabahı olmayan gecesinde Mutlu olmak varken ezelde Şimdi masallarını dinliyorum Uzak zamanların içinden kopmuşum Yarının bu gününde, Doğmanın buruk hüznüyle Ezele mendil sallıyorum Uçsuz bucaksız bir meçhule Sonsuzluğu bekleyen umutlariçinde Yürekler dolusu özlemlerle Sana geliyorum…
Sonsuzluğu bekleyen umutlariçinde Yürekler dolusu özlemlerle Sana geliyorum… ======================= Dünden çoğan çocuklar büyüdü.. Bügün yüreklerine sevgi seli yürüdü Zaman öyle geçiyorki,anılar çürüdü Yarının çocukları şimdi boynu büyük seviyor ...Hakan KURTARAN
saygılar....