Yağmurlarca özledim seni Günlerce, Gecelerce, Yıllarca özledim, Sen gelmedin. Bilmedin bu içimdeki özlemi Bilmedin her gün öylece seni beklediğimi Seni dilediğimi her dilekte, her sözde Sen gelmedin.
Öylece yollarını gözledim Seni umarak geçti her anım Hüzünle yaşadığım bu yerde Ne karanlık geceler tükettim Acı içinde hasretinle Sen bilmedin Günlerce, Gecelerce, Yıllarca özledim seni Sen gelmedin.
Bekledim durdum ümitsizce Hep sana, Hep sana seslendim durdum. Bilmedin bu sessiz feryatlarımı, Duymadın gizli gizli ağladığımı Gözyaşı yağmurlarında çaresizce ıslandığımı , Islandığımı sensizliğimde Sen görmedin.
İçimdeki bu bitmeyen yokluğunla Yaşadım uzak Sabahları Gecelerime doğmadı güneş Senden yana yüreğime Bahar değil kışlar oldu Her günüme Günlerimi ayazlara bıraktın Yıllarca özledim seni Sen gelmedin.
Sen imkânsız olandın oysa Yitik düşlerde kaybettim seni Hasretin gölgelerinde bitmedi sensiz savaşlarım Sana kavuşmaktı oysa tek arzum Kavuşamadım, Sonunda ben dayadım sırtımı Sensizliğime, bu yerde Seninle kavuşmaları yarınlara bıraktım Yarınlara bıraktım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAĞMURLARCA ÖZLEDİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAĞMURLARCA ÖZLEDİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinde taşıdığın bir sevdaya sesleniyorsunuz A.zade'de çok güzel okuyor.Şiire ayrı bir güzellik katıyor. Bu gerçekse üzüldüm. Ama o kadar etkileyici yazılmış ki inanmamak mümkün değil. Yürğine sağlık
Yağmurlarca özledim seni Günlerce, Gecelerce, Yıllarca özledim, Sen gelmedin. Bilmedin bu içimdeki özlemi Bilmedin her gün öylece seni beklediğimi Seni dilediğimi her dilekte, her sözde Sen gelmedin.
http://www.siirklip.com/watch_video.php?v=20a2dd1c4b59025
saygılar dost kalem