O kadar çok şey var ki, söz edilecek İçinden, sevgiyi alıp çıkardınız mı? Tatsız, yavan bir yemeğe benziyor, Tuzu yok, salçası yok, albenisi yok… Harçsız, çamursuz örülen duvar gibi, Sanki tuğlayı, taşı üst üste koymıuş, Temelsiz, kuru bir duvar örmüşsünüz, Görüntüsünü de, siz düşünün… İşte; satırların arasında sevgi yoksa, Sözcükler, sevgiyle kaynaşmıyorsa, Yalnızca, bir laf ebeliğine benzer yazdıklarınız. Nasıl heyecan verir, insanı çeker Nasıl vazgeçilmez olursunuz ki !? Sihirli değnek gibi o sevgi, Nakış nakış, mozaik mozaik Yazınızda olması gerek… Şart. Başka yolu, yok bunun. Eğer, bir mimar gibi süsleyemezseniz, Bir dekoratörce, her şeyi yerine koyamazsanız, Boşa gider, tüm emekleriniz… O göz nurunuz, birikimleriniz, zamanınız Tat veremezsiniz, doyurucu olamazsınız. İlgi çekemezsiniz, kim arar sizi ? Velhasıl, kolay değil yazmak… Hiç kolay değil, sevgisiz yaşamak.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VELHASIL, ZOR İŞ…(Şiirlerim) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VELHASIL, ZOR İŞ…(Şiirlerim) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Boşa gider, tüm emekleriniz… O göz nurunuz, birikimleriniz, zamanınız Tat veremezsiniz, doyurucu olamazsınız. İlgi çekemezsiniz, kim arar sizi ? Velhasıl, kolay değil yazmak… Hiç kolay değil, sevgisiz yaşamak.
O göz nurunuz, birikimleriniz, zamanınız
Tat veremezsiniz, doyurucu olamazsınız.
İlgi çekemezsiniz, kim arar sizi ?
Velhasıl, kolay değil yazmak…
Hiç kolay değil, sevgisiz yaşamak.
TEBRİKLER ŞAİR