Sana inat ben yine buradayım. Seni bekliyorum... Yüzünü görmesem de kokunu içime çekiyorum. Konuştuğumuz günleri hayal ediyorum. Karşımda sen varmışsın gibi dertleşiyor Boş sayfa ile konuşuyor, sevgimi tekrar ediyorum Hayal bile olsa yüreğimin acısı biraz diner gibi oluyor Gözyaşlarımı bu boş sayfadan bile gizliyorum. Allah şahidim ağlıyorum, ağlıyorum... Biliyorum sen bunlardan habersizsin... Görsen belki dayanamaz af edersin... Üzüldüğümü istemeyen sen bana nasıl kıyarsın Hep sana karşı gülmemi, güler yüzlü olmamı isterdin değil mi? Öyleydi bir zamanlar evet... Artık bitti. Yok... Canlı cenaze gibi dolaşır oldum yeryüzünde sayende... Sağol güzeller güzeli beni iyi harcadın Elin titremedi, yüreğin hiç sızlamadı değil mi? Güzel intikamını aldın o olayın benden Sana kötülük yapanlar dolaşıyor sokaklarda Bense onların cezasını çekiyorum.Yalan mı? Sevmekten başka ne günahım vardı benim Ardına bile bakmadan dönüp gittin Elin titremedi çizdin üstümü, silip attın Sence ne kadar kolaymış insanı Sümüklü mendil gibi çöpe atmak, ne kolaymış... Sağol be güzelim, ben yine seni seveceğim Beynime kurşunlar sıksan da Yüreğime hançerler sokup kıysan da Seveceğim seni ölesiye...Yine seveceğim. Seninle işim yok. Sen inanma, dönüp git Beni bu sayfaya gömen sevgilimi seveceğim Seni değil...Değilsin sen o sevgili artık Haydi git bu sayfadan, gençlerin dünyasına Ben sen olmadan da seni severim, sen sevmeden de Bunu sana kaç kez söyledim hatırla, hatırla... Ben yine o sözümdeyim, Beni bir kurşuna say... Bir ölüyüm ben bundan sonra, senin yanında Sen istedin, gönlün onu istemiş... Bundan böyle ben de oyum işte. Senin için bir ölüyüm, son isteğin bu değil miydi? Bir kurşuna sattın sevdamı, dostluğumu Şimdi mutlu ol artık bensiz, yapayalnız, başkalarıyla Önünde, sonunda bu olacaktı zaten, biliyordum bunu Amma bu kadar çabuk beklemiyordum, hiç beklemiyordum Korkularım gerçekleşti birden, amma çoook erken... Git gençlere... Belki mutlu olursun, niye olmasın? Hazır beni de silmişken yaşantından, git kurtul İnan senin mutluluğunu duysam sevinirim O kadar kalpsiz biri değilim, inan ki sevinirim Yeterki senin mutlu olduğunu duyayım. İnanayım... Benden unutmamı, seni silmemi bekleme lütfen, Ona söz veremem işte...Ben kalbimi dinlerim Sevdam satılık değil kusura bakma, silip atamam O kalbimde olduğu sürece de seni unutamam Sevdim bir kez...Deli kız seni sevdim. Seveceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Benden unutmamı, seni silmemi bekleme lütfen, Ona söz veremem işte...Ben kalbimi dinlerim Sevdam satılık değil kusura bakma, silip atamam O kalbimde olduğu sürece de seni unutamam Sevdim bir kez...Deli kız seni sevdim. Seveceğim. BEN YİNE SENİ SEVECEĞİM DİYORSUN SEN BENİ SEVMESENDE NE KADAR BÜYÜK BİR AŞK YÜREĞİNDE SEVDA EKSİLMESİN SEVGİLERİMLE
Ona söz veremem işte...Ben kalbimi dinlerim
Sevdam satılık değil kusura bakma, silip atamam
O kalbimde olduğu sürece de seni unutamam
Sevdim bir kez...Deli kız seni sevdim. Seveceğim.
BEN YİNE SENİ SEVECEĞİM DİYORSUN SEN BENİ SEVMESENDE NE KADAR BÜYÜK BİR AŞK YÜREĞİNDE SEVDA EKSİLMESİN SEVGİLERİMLE