Bazı insanlar, doğuştan duygusal olurlar. Bazıları, orta yaşı aşınca duygusallaşırlar, Bazıları, felekten tokat yedikçe duygusal olur, Bazısı da, herşeyini yiitirince duygusallaşır. İnancı, güvenci kalmamıştır, hep örselenmiştir Nasır tutmuştur, her duygusu… Sevgiye aç da olsa bir köşede, Bekler durur sevgisi… Yaşı ne olursa olsun, baskıdadır duygusu, Olsun be canım, ayıp değil ki ! Sevginin yoktur sorgusu… Herşeyden kolaydır, sevginin yargısı, Cürüm değil, suç değil, hata hiç değil. Ne cahili, ne bilgini, ne kentlisi, ne de köylüsü Yollarına, sevgi çıkarsa, Selam durur, her birisi… Bitki olsun, hayvan olsun, insan olsun Ortak dildir, sevginin sunuluşu… Düşmanlıkları bitirir, dağları deldirir, Tahtı, tacı terk ettirir, del eder, Sevginin hakikatlisi, gerçeklisi… Tarif gerekmez arife zaten, Yaşayan görür,bilir, öğrenir. Zalimine düşersen, ne yuvalar yıkar, Ne hayatlar söndürür… Sevgi, herşeye bedeldir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
muhteşem anlatım,
muhteşem bir şiir olmuş sayın hocam
gönülden kutluyorum şiirinizi ve yazan yüreğinizi
saygımla